Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Han har feber og har vondt i magen han stakar. Og så er han så sur fordi babyen gråter så han ikke får sove (jeg er i mammaperm). Men sist uke, da jeg hadde feber og hodepine og tillegg omgangssyka, hadde jeg i tillegg tre febersyke og spynde unger hjemme alene. Og han forventet da likevel at jeg stelte og vasket i huset og laget middag til han kom hjem... Men klart det.... jeg har hørt denne mannesyka er fryktelig vond... Anonym poster: 7ae7a1b01a517a12d939e863846dbc44
♥Madam Mim♥ Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Ville ringt legevakta jeg! Den mannulensaen er ikke til å spøke med altså :-D
Gjest Morn du Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Huff og huff, er ikke greit å være mann nå til dags altså
HeleneBeate Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Han har feber og har vondt i magen han stakar. Og så er han så sur fordi babyen gråter så han ikke får sove (jeg er i mammaperm). Men sist uke, da jeg hadde feber og hodepine og tillegg omgangssyka, hadde jeg i tillegg tre febersyke og spynde unger hjemme alene. Og han forventet da likevel at jeg stelte og vasket i huset og laget middag til han kom hjem... Men klart det.... jeg har hørt denne mannesyka er fryktelig vond... Anonym poster: 7ae7a1b01a517a12d939e863846dbc44 Tror jeg har skrevet dette en gang før, men her kommer det igjen: - Ingen kvinne som har født, vet hvor vondt en mann har det når han er forkjølet!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Jeg kjenner jeg blir fly forbanna på mannen din, håper du har fortalt han nå mens han er syk hvordan det var for deg i forrige uke. Han er jo veldig lite sympatisk dersom han forventer rent hus og middag når du var syk og hadde syke barn. Gå og fortell han at siden han er hjemme i dag, så forventer du at han ordner huset og lager middagen i dag i tillegg er jo dette en utmerket anledning for deg til å få litt alenetid kan du si, han kan vel ha babyen. Ikke er den syk lenger og ikke to spyende barn til. Jeg hadde klikket hvis jeg fikk noe annet enn omsorg dersom jeg hadde vært alene med tre syke barn og var syk selv!! Anonym poster: b6690385812c9b74c40b6ca5ecbeba02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå