Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Mannen min har slitt med smerter i venstre håndledd i månedsvis. Går til naprapat, der det blir litt bedre. Men så blir det fort vondt igjen. Tips til behandling? Anonym poster: 61d79b4d7e456c3c4ba10685bae9b4e7
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Vet dere hva det er? Er mye som kan hjelpe, mannen min har caglioner i hånden sin.. (Sikkert skrevet feil, for husker ikke helt hav det heter) og det som hjelpr da er noen øvelser og medisner som han har ftt av lege. Anonym poster: 978dffb2171ec856402c871385fade9b
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Vet ikke hva det er, men han vil liksom ikke til legen. Hvordan medisiner kan man få? Han er veldig plaget altså, uff. Naprapat går han til via jobben sin. HI Anonym poster: 61d79b4d7e456c3c4ba10685bae9b4e7
Gulosten™ Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Finne årsaken til at det gjør vondt og gjøre noe med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå