lilleboll Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Lille gutten er 1 uke i dag, og lurer på om det er "akseptabelt" at jeg tar meg en tur innom jobb å si hei, (når jeg likevel er i nærheten) når han er så liten ? Sikkert et skikkelig teit spørsmål men er førstegangs og er så redd for å gjøre noe feil :/
M og gutta Skrevet 14. februar 2013 #4 Skrevet 14. februar 2013 Jeg tusla rundt på kjøpesenter jeg da guttungen her var 5 dager gammel. Hadde vært på sjukehuset og tatt stiftene etter keisersnitt, så måtte mannen jobbe et par timer. Så da blei det Oslo Citypå meg så lenge. Tenk på deg selv hva du orker også. Er du stressa merker baby det. Bare ta det helt med ro Blir jo bare tullete å sitte inne så lenge man er friske og ønsker å finne på noe.
Ane Elise Skrevet 14. februar 2013 #5 Skrevet 14. februar 2013 Ja, dersom formen din tillater det så ser jeg ikke noe problem med det Og stol på ditt eget dømmekraft, det pleier å stemme ganske bra....
mamma i november!(2005) Skrevet 14. februar 2013 #6 Skrevet 14. februar 2013 Var ute på tur i snø vær når mini var 3 dager var ikke kaldt, å sia har vi vært på farten men som ei anna sier dersom formen din tilsier det... jeg var i strålende form og gjorde alt anna enn å hvile, det blei jeg straffet for, så nå sitter jeg totalt syltet med vondt i hele kroppen å pencilin kur, så hvile er viktig!
lilleboll Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2013 Ble en liten rusletur... deilig !!! Sola skinte og litt frisk luft i lungene gjorde underverker! Han sov godt og varmt i posen sin. Får vel som dere sier høre på kroppen og ta små turer enda tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå