Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #1 Skrevet 14. februar 2013 Har ikke helt følgt m på det før nå. Hvorfor må det ene parret levere barnet sitt i fosterhjem direkte etter fødsel? Anonym poster: 1e8c6a8ffb5628f121cca37d9b529c0c
BubbleBee Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Dea Louise og Rasmus tenker du på? Begge to har vært under kommunens kontroll i flere år siden de ikke klarer å fungere 100% på egenhånd. Så da hun ble gravid fikk de tett oppfølging av psykologer osv som vurderte om de var skikket til å oppdra et barn. Kommunen kom frem til at de ikke kunne klare å ha ansvar for barnet og derfor ble datteren Rosa tvangsfjernet fire timer etter fødselen. Vet at de fortsatt kjemper om å få omsorgen for datteren nå to år senere. Men hjelper ikke akkurat at de har gått ut og søkt sengepartner osv på heller tvilsomme nettsteder med lettkleddbilder osv.
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2013 #3 Skrevet 14. februar 2013 Huset deres så ikke ut. Og da snakker vi ikke bare rot. Trodde virkelig ikke at folk lever sånn andre steder enn på bilder fra rydd opp serier i usa. Fluer og avføring over alt. Kan ikke la et barn være der. Anonym poster: 854af4042e834df434e953b5eedf7539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå