Gå til innhold

Hva syns du om navlepiercing?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid likt det, men ikke tatt fordi jeg ville ha barn først. Nå er jeg 30 år og ferdig med barn. Har fortsatt lyst på. Så nå lurer jeg på å gjøre det. Vil bare ha en diskrè liten diamant eller noe slikt.

Hot or not?

Anonym poster: b337085820b61164fce0e924deee571b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff!! Ikke bra. Veldig ut og blir blodharry på en 30 åring.

Anonym poster: ac38e0204758cd6b46aadaa33f0e6be4

Skrevet

Synes det var dødskult på 90tallet da jeg var i 21 år....

I dag: Enkelte ting bør være forbeholdt 90tallet

Skrevet

Not so hot...På voksne damer ser det litt ut som man strever med å virke ung. Har du en flott slank midje etter barnefødsler unner jeg deg å vise den frem, men hadde ikke tatt piercing i navelen selv.

Anonym poster: 03e933ae2609baec00f1ad57ef8add44

Skrevet

Har du lyst, så gjør du det. Din kropp! Hva andre mener er da totalt uviktig! ! Skal vi ikke være stolt av kroppen vår da?? :)

Jeg har sterke komplekser til kroppen min, så dette jeg sier nå, er noe jeg selv prøver å følge! Gjør det, hvis DU ønsker det

Skrevet

Fint hos damer under 23, som har stram mage og fin hud. Med andre ord, la være.

Anonym poster: 27d62712697d1fb025510387fc9103db

Skrevet

jeg tok min da jeg var 18, og har den fremdels som 32-åring. Jeg er fullt klar over at det ikke er så pent lenger, men den er meg... Ikke mange som ser magen min da :)

Har du lyst har du lov :)

Skrevet

Må innrømme jeg hadde trukket litt på smilebåndet om jeg hadde sett noen på 30+ med piercing i navlen :lol:

Anonym poster: 080fbf564b0d3cd9e3392e7a90e132d1

Skrevet

Jeg er 36 og har en enda. Hatt i 12 år. Jeg har ikke tenkt å ta den ut heller! Den er min!

Ikke samboer sin forlystelse og heller ikke andres forlystelse. Jeg er svært sjelden i basseng eller halvnaken på stranda, så få vet om den.

Harry? Ja la den være kjempeharry, jeg driter en lang i det uansett, jeg er voksen og driter i hva smårips mener :)

Å følge moten var "dødsviktig" mellom 13-19 :P

Anonym poster: 42afc2f6026b0c30c75d77b77a03ab1b

Skrevet

Jeg tok min når jeg var 19, har den enda nå som jeg er 36. Harry, ja sikkert det....samme for meg. Kunne ikke brydd meg mindre om hva andre mener. Så hvis du virkelig vil, go for it sier jeg bare. Blås i hva andre måtte mene

Anonym poster: 587b32730782e87ee4ee525cc9adeece

Skrevet

Jeg tok min da jeg var 14, og har den enda som 29-åring. Kommer ikke til å ta den ut, for den er en del av identiteten min nå, men hadde nok ikke tatt en nå hvis ikke jeg har hatt en fra tenårene ;)

Skrevet

Synes det er godt å se at flere ikke vil ta den ut:-) den er en del av meg:-)

Skrevet

så lenge magen er nogenlunde flat er det vel bare å kjøre på ! men om den blir borte i valker hadde jeg droppa det gitt. er jo vondt å ta den, så skal den moses hver gang du setter deg ned, blir det vanskelig ;)

Anonym poster: 944b7e4c4e93f113f288eb7b581531e1

Skrevet

For meg er det ut, så hadde ikke skaffet meg det nå. Den hører sammen med en sånn piggtråd tatovering som går rundt hele overarmen.

Skrevet

Min tante på over 50 har....

Anonym poster: 5ac1b2fa6cbec8b9ba094f3582db901f

Skrevet

Tok da jeg var 16, er 23 nå og har ikke planer om å ta den ut. Jeg hadde ikke brydd meg om noen over 30 hadde piercing i navlen.

Anonym poster: a9b8054cb7871eae95c9bc3bef7dfbb6

Skrevet

Synes det er skikkelig tacky, ser for meg lav IQ, en som elsker realityshow, falske negler og selvbruningskrem i samme slengen. Aldri syntes det er noe fint.

Anonym poster: 46992b1c1a7ebdefc4d9c138a9c8ead9

Skrevet

Not.

Det kan være fint på en ung tenåringsmage, men egentlig syns jeg navlepiercing er veldig avleggs uansett. Og litt harry.

Har selv hatt navlepiercing i mange år, fra rundt 18 år til 26 elns og da syns jeg det var på tide å ta dem ut. Jeg hadde da tre små bøyde stenger (på sidene og over) og en microdermal under. Det så kult ut, men ....nei.

Skrevet

Jeg var 31 når jeg tok den,og angrer ikke :)

Skrevet

jeg synes det var fint når jeg tok som 16 åring, synes i grunn fortsatt det er den aldersgruppa det passer best på..

Skrevet

Not, det er skikkelig harry. Spesielt til folk over noen og 20.

Skrevet

Veldig fjortis.

Og synes det er tacky på 30+.

Anonym poster: 832c64536af53967fb1b1a3ab24cd8a1

Skrevet

Jeg tok da jeg var rundt 18 år, da var jeg faktisk av de første som gjorde det. Skikkelig oppstandelse, ble stoppet av en punker på Karl Johan husker jeg, han synes det var så kult... Ingen andre på skolen som hadde det.

Nå er det faktisk over 20 år siden, og det er vel i ferd med å bli så lenge siden det var moderne at det har blitt harry.

Uansett er det finest på helt unge jenter, jeg tok ut min da jeg var i begynnelsen av 20-årene. Nå som jeg er 39 hadde jeg følt meg direkte latterlig med en sånn i navlen.

Anonym poster: 2ec0e9534585ebd38f2dc8dad3549363

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...