Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 ... så den på facebook i kveld og synes dere bør lese innlegget. http://vepzebol.com/WP/a-nave-eller-a-ikke-nave-det-er-sporsmalet/ Hvordan har deres møter med NAV vært? Er det noen som kjenner seg igjen? Eller som overhodet IKKE kjenner seg igjen? Har selv opplevd NAV rot... da jeg fikk babyen min så brukte dem fire måneder på å utbetale fødselspengene, det var papirrot da også og jeg måtte reise inn med babyen mange ganger før de endelig klarte å hoste opp penger. Var litt lei kan man si... trenger ikke pengebekymringer pga NAV når man nettopp har fått baby! Anonym poster: f7705c5f36b08326cc487fb6c58ee2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå