Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Jeg får ikke logget inn og spilt quiz battle i kveld. Er det flere med problemer eller er det bare meg? Det står bare "ukjent server"... Anonym poster: 966756681029f8cc535ad435032a80b7
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Det var da enda godt!!! Begynte å bli redd det bare er meg. "Litt avhengig av å spille nemlig" Anonym poster: 966756681029f8cc535ad435032a80b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå