Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Junior i huset har snart bursdag- han runder snart 5- det er vel ikke uhørt med en liten belønning på mor i og med hun var så flink for da 5 år siden og bragte vidunderet til verden? For meg er ikke Lego, Lego og mer Lego min form for kos, men bursdagsbarnet få nok sine ønsker oppfylt. Men jeg føler det ikke er aldeles uhørt med en liten premie til meg selv den dagen. Så spørs det da- hva?
frk Nilsen Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Jeg stemmer for vin! Eller et par nye sko, våren er rett rundt hjørnet og da behøver man nye sko!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Sko ja der sa du noe!! Vin gjør fin, men har skjønt at det rynkes på nesen av gravide som tar seg en hivert? Nå vandrer tankene til sko - nye vårsko- det er ikketil å kimse av!
frk Nilsen Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 Kjøp deg en goood vin som kan nytes ved en senere anledning Veske som matcher sko er jo på sin plass!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Hoho mor er jo veskoman så det holder, så jeg trenger ikke overtales der altså! Fine ideer du hadde- me likes!! Vin, sko og veske - trenger man noe mer? Eventuelt sjokolade og godis kanskje?
frk Nilsen Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 Sjokolade er jo alltid en hit Skjerf kan man aldri få nok av!
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. februar 2013 #7 Skrevet 14. februar 2013 Jeg liker dine prioriteringer om skjerf og sjokolade altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå