Gå til innhold

Fødebelønning


Anbefalte innlegg

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Junior i huset har snart bursdag- han runder snart 5- det er vel ikke uhørt med en liten belønning på mor i og med hun var så flink for da 5 år siden og bragte vidunderet til verden?

 

For meg er ikke Lego, Lego og mer Lego min form for kos, men bursdagsbarnet få nok sine ønsker oppfylt. Men jeg føler det ikke er aldeles uhørt med en liten premie til meg selv den dagen.

 

Så spørs det da- hva?

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stemmer for vin! :)

 

Eller et par nye sko, våren er rett rundt hjørnet og da behøver man nye sko!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Sko ja der sa du noe!! Vin gjør fin, men har skjønt at det rynkes på nesen av gravide som tar seg en hivert?

 

Nå vandrer tankene til sko - nye vårsko- det er ikketil å kimse av!

Skrevet

Kjøp deg en goood vin som kan nytes ved en senere anledning ;)

 

Veske som matcher sko er jo på sin plass! :)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Hoho mor er jo veskoman så det holder, så jeg trenger ikke overtales der altså!

 

Fine ideer du hadde- me likes!!

 

Vin, sko og veske - trenger man noe mer? Eventuelt sjokolade og godis kanskje?

Skrevet

Sjokolade er jo alltid en hit ;)

 

Skjerf kan man aldri få nok av!

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Jeg liker dine prioriteringer om skjerf og sjokolade altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...