Gå til innhold

Marrocan oil - noen som vil anbefale produkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har krusete farget hår og ønsker glatt mykt hår, he he!

Anonym poster: 66b63b50e98eb9ee08492b78e5dc30d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker define shampoo og balsam.

Etterpå bruker jeg den oljemiksen til loreal. Husker ikke hva den heter. Er ikke marrocan oil, men er strålende fornøyd med den.

Normalt om vinteren er håret mitt statisk og krusete, type sau. Nå er håret mitt glansfult og mykt uten at det bruser seg og er statisk :-D

Skrevet

Jeg bruker også den Define shampo og balsam med Moroccan Oil i. De er helt SUPRE!! Jeg hadde forferdelig statisk hår, og det var enten helt flatt og klemt helt inn, eller sto rett ut til alle kanter... Etter å ha brukt den shampoen og balsamen et par uker, så har jeg blitt kvitt hele problemet! Før det hadde jeg prøvd seriøst alt mulig!! ANBEFALES!! :)

Anonym poster: 5c1df95ad5fe86a33d6f3e33ce0b831a

Skrevet

Prøvde Define på 4 åringen min som har krøllete brusete hår, hun fikk utslett over hele kroppen.

Anonym poster: 2d6cb73105d60bbe975558a9fc4880c3

Skrevet

Prøvde Define på 4 åringen min som har krøllete brusete hår, hun fikk utslett over hele kroppen.

Anonym poster: 2d6cb73105d60bbe975558a9fc4880c3

Prøvde på min 3 åring også. Hun reagerte ikke, men på hennes tynne hår ble det for mykt på en måte. Ble ikke så krusete, men ble fort flokete... Bruker egentlig bare shampoo og balsam beregnet på barn på henne enda, ville bare prøve. Allergiske reaksjoner kan man få av hvilket som helst såpe dessverre..

På meg fungerer det som sagt supert!!!

Skrevet

Maroccon oil hårkur, maroccon oil olje og maroccon oil volume shampo.

Anonym poster: 2f33dd4130e5cc7500bcdcd0bc968898

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...