Gå til innhold

Sett bankende hjerte 8+2, senke skuldrene?


Cybele

Anbefalte innlegg

hei=)

 

Jeg var på ul i går, 8+2. Alt var helt supert. Har ikke hatt blødninge tter noe slikt, var til sjekk fordi jeg har tatt pergotime (noe større flerlingesjanse). Han fant en liten, nydelig reke med bankende hjerte, og embryoet var helt perfekt i størrelse med tanke på hvor langt jeg er på vei. Bedre prognoser enn dette, får man ikke sa han.

 

Kan jeg slappe litt av nå. Nå er det vel rimelig god sjanse for at alt går bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg positiv tt etter ul,.. Hadde 6 +1 og 8+5 .... Men så går det noen dager så blir jeg like nervøs igjen:( kjenner etter hele tiden,.. Uff .. Så jeg er IKKE flink til å senke skuldrene. Men det kan ha med min laaaaange og kronglete historie å gjøre.... Men vi så gjerne tro at jeg skal bli mamma i september...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, Aurora. Jeg skjønner veldig godt at du er engstelig, det hadde en hver med din cv vært. Men prøv allikevel å tvinge deg selv. For det første blir ikke sorgen noe mindre om man har engstet seg på forhånd i tillegg: mao unødvendig bruk av tid. For det andre er dette en helt annen og helt ny spire enn alle dine tidligere erfaringer. Gyn sa til meg at om man ser hjertet banke på ul i uke 8 +, så er det like trygt som å ha komme til uke 12. Man skal altså har skikkelig griseuflaks som det skjærer seg. Og du må bare tvinge deg til å tenke at denne gangen er det din tur. Prøv å fylle dagene og ukene med aktiviteter og ting du kan se frem til, så går den neste måneden fortere. Du SKAL bli mamma i september:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Senk skuldrene!

Jeg så bankende hjerte ved 7+5. Pesimistisk som jeg er av natur, bestemte jeg meg da for at dette var i boks og ille å heeelt bra.

Og godt er det siden magen står som et trommeskinn ognjeg ikkehadde annet valg enn å fortelle verden.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får vel snart høre hjertelyden nå? Jeg var på tidlig ultralyd av samme grunn som deg da jeg var 8+6. Alt var perfekt, men det er først nå jeg begynner å senke skuldrene. Jeg var hos legen nå på fredag og da hørte vi hjertelyden! (11+2) Av en eller annen grunn gjør lyden meg mer avslappet enn bilde.. Uansett: Det går stort sett alltid bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...