Gå til innhold

Salg på Nøstebarn


Gjest Tale30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tydeligvis flere som har fått det med seg siden sidene deres har krasja ;-)

 

Anonym poster: b5423fdd8b5f47f22bee10d7e735c26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en masse på nettsidene for noen år siden. Men alt luktet så veldig veldig sau. Har ikke kjent dette på andre merker annet enn når tøyet er vått. Lukter det fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, klassisk, total kræsj på nettsidene deres. Og jeg som trodde jeg var tidlig ute da jeg prøvde å klikke meg inn 1 minutt etter at jeg hadde mottatt e-posten. Yeay, right, meg og de andre 50 000 som liker dem på FB.

 

Har aldri tenkt på at Nøstebarn-klær lukter sau, har brukt klærne et par år. Klærne er jo ubehandlet, så kanskje du har en følsom nese som plukket opp den ukamuflerte dyrelukta? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en masse på nettsidene for noen år siden. Men alt luktet så veldig veldig sau. Har ikke kjent dette på andre merker annet enn når tøyet er vått. Lukter det fremdeles?

 

Selvfølgelig lukter ubehandlet ull sau :-)

Det er bare et godt tegn på at ulla ikke er behandlet med et drøss av kjemikalier!

 

Anonym poster: 05ef4441c48aed02d61d7e60b8c7e035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lukter svakt av sau ja, men det gjør ikke noe. Elsker kvaliteten!

 

Anonym poster: 693e189f6db9a97579764364357fa37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en masse på nettsidene for noen år siden. Men alt luktet så veldig veldig sau. Har ikke kjent dette på andre merker annet enn når tøyet er vått. Lukter det fremdeles?

 

Ja, klærne lukter litt sau. Sikkert fordi ulla er ubehandlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en masse på nettsidene for noen år siden. Men alt luktet så veldig veldig sau. Har ikke kjent dette på andre merker annet enn når tøyet er vått. Lukter det fremdeles?

 

Selvfølgelig lukter ubehandlet ull sau :-)

Det er bare et godt tegn på at ulla ikke er behandlet med et drøss av kjemikalier!

 

Anonym poster: 05ef4441c48aed02d61d7e60b8c7e035

 

Ok, da fortsetter jeg med å holde meg unna. Orker ikke fjøslukt inne i huset også. Barnehagen tror kanskje vi har et hygieneproblem om jeg sender dem der med nøstebarnklær. Får ta til takke med janus, claire, woolland og joha. Funker fint de klærne også.

Endret av Elsker livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, derfor jeg ikke kommer inn...:-) Skjønner godt at det er pågang, for det er så og si aldri at Nøstebarn har salg.

 

Ubehandlet ull lukter litt sau, ja. Prisen å betale for kjemikaliefri ull;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp spesialsåpen fra Nøstebarn, problem fixed.

 

Og jeg tviler på at klær fra Nøstebarn signaliserer hygienesvikt :) De ansatte på barnehagen er helt over seg fordi jenta vår har så mye Nøstebarn. Det finnes ikke maken til kvalitet, sie de :) Holder jenta tørr og varm og det ser nesten ikke brukt ut etter flere sesonger :) Litt dyrt, men slipper å skifte ut så ofte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ull fra både Nøstebarn, JoHa, Janus og Polarn o' Pyret.

Ingen utmerker seg som dårligere/bedre enn de andre.

Fordelen med alt annet enn Nøstebarn etat de tåler vask så godt og tørketrommel!

 

Anonym poster: 6da7ec4afc33fedb9608824013074348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp spesialsåpen fra Nøstebarn, problem fixed.

 

Og jeg tviler på at klær fra Nøstebarn signaliserer hygienesvikt :) De ansatte på barnehagen er helt over seg fordi jenta vår har så mye Nøstebarn. Det finnes ikke maken til kvalitet, sie de :) Holder jenta tørr og varm og det ser nesten ikke brukt ut etter flere sesonger :) Litt dyrt, men slipper å skifte ut så ofte :)

 

 

Hvilken såpe. Kjøpte nemlig en såpe der også, men den har forduftet. Var en gjennomsiktig flaske med en blank flytende såpe tror jeg. Kan ikke si at det hjalp særlig på lukta, men jeg er vel kanskje for ømfintlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøp spesialsåpen fra Nøstebarn, problem fixed.

 

Og jeg tviler på at klær fra Nøstebarn signaliserer hygienesvikt :) De ansatte på barnehagen er helt over seg fordi jenta vår har så mye Nøstebarn. Det finnes ikke maken til kvalitet, sie de :) Holder jenta tørr og varm og det ser nesten ikke brukt ut etter flere sesonger :) Litt dyrt, men slipper å skifte ut så ofte :)

 

 

Hvilken såpe. Kjøpte nemlig en såpe der også, men den har forduftet. Var en gjennomsiktig flaske med en blank flytende såpe tror jeg. Kan ikke si at det hjalp særlig på lukta, men jeg er vel kanskje for ømfintlig.

 

Det var nok den jeg mente. Jeg syns den hjalp veldig. Kjenner lukten svakt når det er nyvasket men ikke når det tørker.

 

Men dette er jo smak og behag, noen kjenner lukten bedre enn andre sikkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjent at det lukter sau av nøstebarn ulla, men nameit ulla stinker sau når den blir våt, og den er jo behandlet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ull fra både Nøstebarn, JoHa, Janus og Polarn o' Pyret.

Ingen utmerker seg som dårligere/bedre enn de andre.

Fordelen med alt annet enn Nøstebarn etat de tåler vask så godt og tørketrommel!

 

Anonym poster: 6da7ec4afc33fedb9608824013074348

 

Ull i tørketrommel? BomULL du mener?

 

Anonym poster: 693e189f6db9a97579764364357fa37a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ullribbklærne er fine :) Men det er det innerste laget jeg har kjøpt der. En pysjamas/lekedrakt, kjole, lue, lammeskinn, diverse stillongser, bodyer og trøyer. Lue fikk jeg klager på at klødde i pannen. Tykke mellomlag holder svigermor barna med, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ull fra både Nøstebarn, JoHa, Janus og Polarn o' Pyret.

Ingen utmerker seg som dårligere/bedre enn de andre.

Fordelen med alt annet enn Nøstebarn etat de tåler vask så godt og tørketrommel!

 

Anonym poster: 6da7ec4afc33fedb9608824013074348

 

Ull i tørketrommel? BomULL du mener?

 

Anonym poster: 693e189f6db9a97579764364357fa37a

 

Neida, er jo selvsagt behandlet ull. Men Janus og feks Cubus' sine klær går å tørke i trommelen :)

 

Anonym poster: 6da7ec4afc33fedb9608824013074348

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...