Gå til innhold

Skostørrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter bruker str 19 nå på sine første sko. Hvilken str er det sannsynlig at hun bruker til vinteren? Jeg er så fristet til å kjøpe et par vinterstøvler på salg, men usikker på hvilken str jeg bør velge. Noen tips?

Anonym poster: 9308f3668d6d4ff534fff31a5e1b167a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæ kan vær så forskjelligt noken barn vokse utrulig fort i beina mens andre nesten ingenting

Skrevet

Fint å kjøpe på salg, men penger ut vinduet om skoene ikke passer! Vil tippe 22-23, men det er jo lagt ifra sikkert.

Anonym poster: 6d46eab2f2547325896b4ee4fc2f683a

Gjest sussie77
Skrevet

Min datter brukte også str. 19 på sine første sko. Og denne vinteren har hun brukt str. 23 i vinterskoene. Hun er 20 måneder nå. Men det er jo veldig forskjellig.

Skrevet

Det er så forskjellig at det ville jeg ikke turt å spekulere i!!

Jenta mi brukte 19 i de første skoene på sommeren, 21 første vinteren, 22/23 på sommeren igjen og 24 nå i vinter. Hun fyller 3 år nå snart.

Synes det er litt slik at plutselig så vokser de i beina. Ikke jevnt hele tiden. Samme gjelder klær. Heller ikke i vinterdress tør jeg å kjøpe på salg nå med tanke på neste vinter!

Skrevet

Spørs om jeg hadde turt det. Frøken her har gått opp 3 størrelser de siste 4 månedene....

Skrevet

Jenta mi hadde str. 21 i sine første sko, kjøpt i mars. Omtrent samtidig kom jeg et godt tilbud på vintersko, og vurderte å kjøpe str 24, til året etter. Droppa det heldigvis. For da vi skulle kjøpe vintersko til påfølgende høsten måtte hun ha 26! Noe små i størrelsen var nok denne modellen, men likevel hadde jeg feilberegna helt.

Kjøper gjerne dresser og ulltøy på salg på senvinteren, men aldri sko.

Anonym poster: b09dca4e394f93d0a60bf3a6cefcf1dd

Skrevet

22-24?

Sønnen min bruker str. 21-22 nå, og jeg syns det er veldig vanskelig å kjøpe sko til han til neste år. Jeg hadde nok kjøpt 24 om jeg fant noen jeg ville ha på skikkelig salg. Da passer de forhåpentligvis siste del av vinteren i alle fall.

Skrevet

Min sønn hadde str 19 i sine første sko på denne tiden i fjor, og i vinter har str 23 passet godt (litt store i begynnelsen og nå er de passe).

Men dette er jo fryktelig individuelt, og en str 23 kan være veldig forskjellig fra merke til merke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...