Gå til innhold

Hvor gamle var barna deres da de ble interessert i tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min er 16 mnd og har plutselig blitt veldig opptatt av syngende barnetv. Han elsker "fantorangen" og danser til den syngende elefanten midt på gulvet. Dette varer bare noen minutter hver dag.

Men en venninne av meg mener at dette ikke er bra for han når han er så liten, at han kan ta skade av det!? Hun mener også det er veldig unormalt at du så lite barn ser noen minutter på tv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 16 mnd og har plutselig blitt veldig opptatt av syngende barnetv. Han elsker "fantorangen" og danser til den syngende elefanten midt på gulvet. Dette varer bare noen minutter hver dag.

Men en venninne av meg mener at dette ikke er bra for han når han er så liten, at han kan ta skade av det!? Hun mener også det er veldig unormalt at du så lite barn ser noen minutter på tv.

Jenten min.

Skrevet

Jenten min.

Jenten din? Du skriver jo gutten og han konsekvent gjennom hele innlegget. Nei, selvfølgelig ikke. Så lenge ikke TV-titting fyller hele dagen han/hennes, er det ikke noe han/hun tar skade av.

Anonym poster: fadccaeb0ae9d6875a8b062dbed6300e

Skrevet

Var vel ca 3 mnd da tven begynte å bli artig.

Anonym poster: 9f918438ebf5d01adc748c5d4bd755ca

Skrevet

Jenta mi, nei gutten min, nei jenta mi har sett på barneTV siden hun var bare 3-4 mnd eller noe. Sitter i vippestolen og er helt oppslukt sammen med storesøstera. Nå er hun snart 9 mnd og synes fortsatt det er stor stas å se barneTV.

Anonym poster: 86c18b3007c4cfb7520ab6e3f9d4606d

Skrevet

Jeg tror nok de fleste babier/barn finner TVen interessant. Har nok noe med fargene og alle de forskjellige bildene. Jeg har en jente pa litt over to mnd, hvis tvn er pa er det helt umulig a mate hun fordi hun snur seg for a se pa...

Skrevet

Jenten min.

Jenten din? Du skriver jo gutten og han konsekvent gjennom hele innlegget. Nei, selvfølgelig ikke. Så lenge ikke TV-titting fyller hele dagen han/hennes, er det ikke noe han/hun tar skade av.

Anonym poster: fadccaeb0ae9d6875a8b062dbed6300e

Jeg skrev gutten slik venninnen min ikke skulle oppdage meg viss hun henger her inne. (skulle være anonym)

Men av en eller annen merkelig grunn kom ikke innlegget som anonym, men som rediken.

Bruker å gjøre slike små endringer når jeg skriver om andre personer jeg kjenner for ikke å bli gjenkjent.

Nå blir jeg hvertfall gjenkjent viss hun henger her inne :P

Bra at tvtitting i små doser ikke gjør noe, vi har diskutert en del angående det temaet..

Skrevet

Min jente på 21 mnd er overhode ikke interessert i barnetv.

Men hun elsker musikkvideoer som hun danser etter og en filmserie som heter baby einstein :) (ikke små einsteins)

Da hun var mellom 0 og 1 år måtte hun bæres på og underholdes hele tiden og nektet å ligge på teppet å leke litt alene for eksempel. Baby einstein- mozart var da redningen min så jeg fikk tatt meg en tur på do eller en kopp kaffe ;)

De 2 andre barna våre ble tidligere interessert i barnetv som teletubbies, fimlene, drømmehagen, timmytid o.l

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...