Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Hørte dere hun damen på ettermiddagen? De spurte hva hun tenkte om bombetrusselen i dag og så svarer hun nei det er vel på an igjen da! Haha! Fy faen! Hvem prater slik? Anonym poster: f841b875a9b49322c1cf36585284b11e
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 ? Anonym poster: ce1285196f259ebca7824d33017b6a64
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 På ettermiddagen? Anonym poster: b973d0bd62f6942510361f25ca17d17e
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 På ettermiddagen? Anonym poster: b973d0bd62f6942510361f25ca17d17e Ja! Tv programmet Anonym poster: f841b875a9b49322c1cf36585284b11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå