Gå til innhold

Synes dere synd på denne dama?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det trist at hun er død. Men ansvaret må hun ta selv.

Anonym poster: afced6dbd6516ec5effc786673d17f4f

Skrevet

Suicide by Coca cola? Nei, helt ærlig, det er vel ingen som tror at det ikke får noen ringvirkninger for helsen å drikke 9 liter cola om dagen?

Anonym poster: 67a26e5fe59738dad15b185439a17c0f

Skrevet

Har vanskelig for å tro at hun klarte å få i seg 9 (!!) liter cola til dagen. Kan da ikke være mulig?

Anonym poster: 3c193bf0ac7d48198e3dbbffcfc22674

Skrevet

Det er jo "bare" 0,5 l i timen om man sier hun er våken 16 timer om dagen :P forstår ikke det er mulig.. Det er vel ikke så stnd i henne, men synes synd på familien hennes som lå miste noen på denne måten..

Skrevet

9liter?? På mitt verste drakk jeg 1,5 l pepsi Max, og det var så vidt jeg greide det.. Hvordan er det mulig ??

Skrevet

9 liter om dagen? Wow, hvordan er det mulig?

Skrevet

Man hadde jo like gjerne tatt kvelden om man drakk ni liter vann om dagen også.... Hjernen "drukner" jo.

Skrevet

med 9 liter om dagen tenker jeg at det spiller liten rolle om det var cola hun drakk, så mye væske forstyrrer salt- og væskebalansen i kroppen og man kan dø av oppsvulmet hjerne eller mangel på viktige stoffer i blodet...

Skrevet

Selvsagt er det synd på henne. Om man er skyld eller ei i sin egen elendighet og død er det allikevel veldig trist.

Skrevet

De fleste med et minimum av IQ forstår vel at det å innta 9 liter cola, - eller hva som helst annet-, er å be om problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...