Jelandnr5?! Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Noen som har opplevd å falle på isen med et ødelagt bekken som gjorde plagene verre og ikkeblitt bedre før etter svangerskapet var over???
Håperpåønskebaby Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Jeg begynte med bekkenløsning i uke 8. I uke 10 fallt jeg på isen og var utrolig vond og forslått i en uke, men ble aldri så god som jeg var før jeg fallt. Er nå 19 uker på vei og det har gradvis blitt verre, men som lege og fysioterapaut sier, belastningen vil jo bli større og større på kroppen, så det må forventes. Så om det har noe med fallet å gjøre eller ikke vet jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå