Gå til innhold

Fall på isen..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd å falle på isen med et ødelagt bekken som gjorde plagene verre og ikkeblitt bedre før etter svangerskapet var over???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte med bekkenløsning i uke 8.

I uke 10 fallt jeg på isen og var utrolig vond og forslått i en uke, men ble aldri så god som jeg var før jeg fallt.

Er nå 19 uker på vei og det har gradvis blitt verre, men som lege og fysioterapaut sier, belastningen vil jo bli større og større på kroppen, så det må forventes.

Så om det har noe med fallet å gjøre eller ikke vet jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...