Gå til innhold

Da har moderator prøvd å jobbe igjen ja.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes moderator sletter i hytt og pine for tida jeg!! Har flere ganger opplevd å få mine svar slettet uansett om de har vært litt krasse (ikke i overkant) eller om de har vært koselige.

Nå siste gang i tråden om søsteren som har mistet.

Ja, her var svaret mitt litt krasst, men alvorlig talt, er du litt glad for at søsteren mister så fortjener man litt pepper for det også!!! Andre svar som var like krasse som mitt står der fremdeles....

Flere som opplever slettinger som urettferdig for tida?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser mitt svar også er slettet. Her er det visst ikke lov å være uenig, hi skal slikkes oppetter ryggen.

Vel var jeg krass, men etter min mening er det helt på sin plass i akkurat det tilfellet. Det hi skriver er jo rimelig hårreisende i seg selv.

Skrevet

Eg vett ikke om di slette med ei gong vis noke blir rapportert, uten at di faktisk læse kæ så står...

Anonym poster: 03a5c4ff06424b7cc0749b1b63d4464b

Skrevet

Eg vett ikke om di slette med ei gong vis noke blir rapportert, uten at di faktisk læse kæ så står...

Det lurer jeg på om det gjør, av og til..

Muligens litt trynefaktor ute og vandrer også?

Skrevet

Det lurer jeg på om det gjør, av og til..

Muligens litt trynefaktor ute og vandrer også?

Definitivt. Enkelte her kjenner også noen av moddene, og det finnes også brukermoderatorer.

Anonym poster: 87c6a345f7d0a7189cd0137dc346fe20

Skrevet

Tror det må være trynefaktor ja. Jeg er vel ikke kjent for å være en av de slemmeste her, og likevel blir jeg slettet mens andre blir stående.

Skrevet (endret)

Mitt innlegg ble visst også slettet.

Jeg har også hatt ett innlegg tidligere som ble slettet, uten at det skulle være noen grunn til det!

Endret av stylees
Skrevet

Jeg rapporterte et svar her da en jente la ut om meg som privatperson. Det er der enda... Merkelig hvordan de jobber da, hvis de klarer å slette hyggelige svar isteden..

Anonym poster: 69f2b3c9b01d186414dcd5eb6e65d958

Skrevet

Leste tråden tidligere og gikk inn og så nå.. Er jo akkurat som om hun har slettet i hytt og pine. De sim står igjen er jo minst like "negative". Hvem blir ikke litt irritert når noen kommenterer at man synes det var litt bra at noen mistet? Tror jeg må søke meg jobb som Modde ;) jeg hadde vært veldig flink ;)

Skrevet

Nå må dere passe dere ellers slettes denne og ;-)

Skrevet

Jeg rapporterte et svar her da en jente la ut om meg som privatperson. Det er der enda... Merkelig hvordan de jobber da, hvis de klarer å slette hyggelige svar isteden..

Anonym poster: 69f2b3c9b01d186414dcd5eb6e65d958

Ja, det er velkjent at innlegg som outer folk, hetser spesifikke nick eller der det står helt syke påstander om navngitte kjendiser osv får stå fritt i evigheter. Mens andre innlegg, gjerne helt random greier, blir slettet for fote.

Spesielt hvis du er en som har hatt "konflikt" med moderatorene før og vært så frekk å nevne at de ikke gjør en spesielt god jobb.

Så det er forskjell på folk, det er det ingen tvil om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...