Gå til innhold

Bukplastikk på mandag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå er nervene på plass. Noen her som har tatt full bukplastikk med sammensying av magemuskler som kan fortelle litt om sine erfaringer?

Anonym poster: 3809a50d56fc1efd980d4a0a55d13f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggris tenker jeg... Skulle jeg også gjerne hatt. Gjør du det privat eller? Kan jeg spørre hva det koster isåfall?

Skrevet

Ja jeg er heldig, men ikke til å komme i fra at det vil gjøre vondt. Jeg får det dekket heldigvis, koster 50000 om ikke mer tror jeg. Blir operert på privat klinikk som det offentlige har avtale med.

Skrevet

Har en venninne som gjorde det i fjor, hun sier det absolutt er verdt det og at det gikk bedre enn forventet. Litt ubehagelig første døgnet, ekkelt med dren, var litt svimmel o.l. men gikk helt greit. Vondt å fjerne drenene sa hun, men det gikk fort.

Hun har blitt kjempeflott, var helt ødelagt etter tvillingsvangerskap, masse løs hud og en stor glippe mellom magemusklene. Nå er alt rettet på og hun er blitt veldig fin.

Tror hun leste fortellingene på denne siden en million ganger ;)

http://www.bukplastikk.com/

Anonym poster: 1b438637e05e68c8001906c8a1311fe0

Skrevet

Takk :-) Nå skal jeg lese der også ;-) Hilsen HI

Skrevet

Det er ikke noe å grue seg for. Vondt de to første dagene, men bratt stigende formkurve etter det.

Jeg tok for noen uker siden, og resultatet er fantastisk !

Hvilken by skal du ta i ?

Anonym poster: 5a3a3e43c25b9f53354d2efd66149320

Skrevet

Jeg har, send en pm med det du lurer på om du vil.

• 1 måned senere...
Skrevet

Dere finner en del god informasjon på - mageplastikk.no

Skrevet

Jeg har gjort det. Mye smerter og var sengeliggende i to uker. Måtte gå med korsett døgnet rundt i åtte uker. Fornøyd med at jeg gjorde det, men skulle gjerne hatt info fra noen som hadde gjort det før, og ikke bare legens tekniske beskrivelse. Send meg om hvis du lurer på noe :)

Skrevet

Jeg har også gjort det. Selfølgelig noe ubehag de første dagene men spis smertestillende som du får så går det greit. Håper du blir fornøyd, jeg følte det i alle fall som jeg var født med ny kropp;-) Masse lykke til.

Anonym poster: ae8f3c1ec9702460de8b8416c45916de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...