Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Har den siste uken opplevd kraftige, stikkende smerter i brystet på venstre side. Det kommer hver dag, og kan komme flere ganger om dagen, også rett etter hverandre. Opplever også mye hjertebank. Noen andre som kjenner seg igjen her? Er 14+2.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 14. februar 2013 #2 Skrevet 14. februar 2013 Kan være så mangt. Jeg hadde kontaktet legen for en ekstra sjekk!
Sunnmøringen Skrevet 15. februar 2013 #3 Skrevet 15. februar 2013 Er i perioder plaget med det samme. Ble faktisk innlagt med slike plager for noen år siden. Det viste seg at det var stressrelatert, muskulært. Som en kontroll så kan du trykke deg selv langs ribbebeina på venstre side. Det er ganske så vondt hvis det er muskulært. Kan jo uansett være greit å nevne det for legen din.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2013 Gikk til legen, og det er visst ikke til å spøke med når man er gravid. Ekstra risiko for lungeemboli (blodpropp). Han undersøkte masse og konsulterte med sykehus etc. Siden jeg ikke hadde noen andre symptomer skulle jeg se det an, men kontakte legevakt umiddelbart om jeg fikk større smerter/tungpust/hevelser.
Håperpåønskebaby Skrevet 15. februar 2013 #5 Skrevet 15. februar 2013 Off, du må ha masse god bedring og håper på dine vegne at det gir seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå