Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Passer det å male taket blått i ett rosa rom? Tenkte det har vert fint med stjernehimmel,men er usikker om det ikke kommer til å passe?!? Anonym poster: c98a7d0d80ee38e9e9734888d218acee
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Høres "slitsomt", blir for mye farger. Anonym poster: 8e49605d216f0d85790c7ba15f482e17
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 nei, det høres ikke fint ut...kan du ikke lage stjernehimmel på hvitt tak? Anonym poster: 4596918cc34501b7a8523d695559da75
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 hmmm.. jeg syns ikke det høres fint ut. Litt sånn sukkersøtt. Less is more Anonym poster: 2da95c93352fdf7ab0ff8779ed5e1e37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå