Gå til innhold

har man noe behov for å ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

dra til lege/gynokolog/jordmor ifb med graviditet før i uke 12? med mindre man har vondt eller blødninger. jeg er gravid , men har ikke time hos gynokolog før jeg er i 12 uke. er dette vanlig? trenger jeg kontakte noe jordmor eller lege før denbe timen da jeg er i 12 uke? takj for at du gidder:-)

Anonym poster: 19679f1bdfe142ea746cda60914a06c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, vanlig med timen i uke 12 nå. Jordmor kan være lurt å kontaktet så du får time, fo det kan være veldig kø og lang ventetid. Den første timen er til legen for Blodprøvene.

Skrevet

ja okei. takk :-) jeg har vært innom legen for å bli henvist til gynokolog. nen ble ikke tatt noe undersøkelse der. leverte ikke urinprøve eller noe. har kun time til gyn da når jeg er i 12 uke.

hi.

Skrevet

Gynekolog? Er i uke 25 jeg og ikke hørt et ord om at jeg skulle vært der? Hørte ikke noe om det i første svangerskap heller?

Kun de vanlige sjekkingene/strippingen på slutten av svangerskapet og 6 ukers kontrollen etterpå?

Skrevet

jeg skal til gynokolog ifb med at jeg har opplevd en senabort i første svangerskapet mitt. tar innvendig ultralyd.

hi

Skrevet

Jeg skal til gyn i uke 8 for innvendig ul. Gyn sa at ved liv og bankende hjerte i uke 8 så var det veldig stor sjanse for at alt gikk bra. Vi er prøvere men har blitt lovet dette av gyn grunnet tidligere ma.

Anonym poster: d2b5fec1fb3695bfa8c11173042eaee9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...