Gå til innhold

Hva er det groveste du har tilgitt i et forhold??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger aksepterer man ting man aldri hadde trodd man skulle gjøre i kjærlighetens navn.

Hva er den største kamelen du har svelget ??

Anonym poster: f23b614842c98ddb1e91fa8a06f54279

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tilga utroskap, bare for å oppdage at han ikke avsluttet forholdet som han lovte, så da var det på hode og ræva ut

Skrevet

Utroskap, opptil flere ganger, men han var umulig å forbedre. Han var avhengig av oppmerksomheten fra damene tror jeg... Han gjorde det igjen og igjen. Ikke noe langvarige forhold da, men små en natts eventyr når han reiste rundt på spillejobber. Mange musikere som går i den fellen tror jeg.

Han elsket meg nok, men ikke nok til at det holdt med bare meg.

Anonym poster: b4126eb335202073c760dead28e62373

Skrevet

Utroskap, opptil flere ganger, men han var umulig å forbedre. Han var avhengig av oppmerksomheten fra damene tror jeg... Han gjorde det igjen og igjen. Ikke noe langvarige forhold da, men små en natts eventyr når han reiste rundt på spillejobber. Mange musikere som går i den fellen tror jeg.

Han elsket meg nok, men ikke nok til at det holdt med bare meg.

Anonym poster: b4126eb335202073c760dead28e62373

Samme her. Tilga utroskap etter at han traff noen jenter fra datingssider mens vi var gift. Han lovet gull og grønne skoger, at han skulle slutte med det osv, to uker etterpå oppdaget jeg at han opprettet en ny profil som jeg ikke lenger kunne snoke på, på datingssiden, og skrev til jenter igjen. Kommer aldri til å tilgi utroskap fra noen.

Anonym poster: baf179e945811797f1e304dfab3ff12e

Skrevet

Jeg tilga også utroskap, men fant ut etter 1 år at forholdet ikke ble avsluttet for da kom hun og fortalte meg at min mann skulle bli far. Nå har han fått enda flere barn, men våre barn har han glemt eksisterer.

Anonym poster: 64a7f0f6666aa8cf6aae6af496aaf4c1

Skrevet

Han slo meg. Ble sint på meg en gang på fest fordi jeg tok meg en røyk, noe han ikke kan fordra, så det klikket for han og han klappet til meg. Etterpå var han helt utrøstelig og kunne ikke fatte hva han nettopp hadde gjort. Jeg tilga og det har vist seg å være en engangsforeteelse.

Anonym poster: c4fcbf8a824c16fb8b125bc6d6817e3d

Skrevet

Psykisk ustabilitet. Mannen elsket meg og minuttet senere kunne han ikke fordra meg. Var aldri voldelig, men slem. Tvang meg nærmest til å bli med ham på ferie enda jeg var midt i eksamenstiden, kastet meg av bilen på et øde sted, kunne plutselig forlate en fest og la meg stå igjen som et spørsmålstegn, løy en del og drakk til tider litt mye.

Skrevet

Kredittgjeld bak min rygg.

Anonym poster: 0e202db47d4dafc2b6cf6360e61ccf4a

Skrevet

Vold. Han fant ut at jeg hadde hatt en mann på si og ga meg juling. Vi tilga hverandre.

Anonym poster: 338fa01754e444fe3ade7baf5c3ba41a

Skrevet

At han ikke ytte sterk nok motstand da en annen kvinne kysset ham.

Anonym poster: 8cca7f377719ab633c147326803741e5

Skrevet

Stort økonomisk utroskap. Men tilga han kun pga. barna. Hadde vi ikke hatt barn, hadde vi ikke vært sammen lenger for å si det sånn...

Skal sies at vi fortsatt sliter, noen år etterpå...

Anonym poster: 55e4908e61e703c499ac76ea4d06a312

Skrevet

bli slengt i veggen. bli tatt kvelertak på og brølt til. flørting med andre damer.. hasjrøyking.

vi går fra hverandre nå..

Anonym poster: 4a34220a3636ec871dabebc8b59a54c4

Skrevet

Vaskekost i bursdagsgave! Er jo ikke så galt det, men jeg har heidigvis holdt meg unna "slemme" menn

Anonym poster: 85789142b15a02f6e3b7e73af7e8d83b

Skrevet

han oppmuntret meg til å bli gravid, vi hadde det perfekt, så kom volden, manipuleringen hadde jo vart lenge alt... og jeg tvang meg til og søke nemda om abort. sist uke.... å nå flytter jeg fra han en gang før sommeren.. må leve med dette resten av mitt liv...

har tidligere før det med en annen oversett vold mot min sønn ( for jeg klarte ikke tro det) jeg ble skambanket hver dag selv og hadde lite krefter.. unskylder meg egentlig ikke, men situasjonen... jeg dro til slutt...

å en før der igjen forfulgte meg hvor enn jeg var, skole og jobb... gjorde meg gravid og låste meg inne til det ikke lengre var mulig å ta abort... så man skal visst leve med mye her i livet... det er garantert at jeg aldri kan stole på en mann igjen iallefall..

Anonym poster: f7042ef5926374c7a787239e3f0ddf0f

Skrevet

At hun glemte å ta ut søpla.

Anonym poster: c73981bafe2fa2db7b37f44618ec930f

Skrevet

Alkoholisme..

Anonym poster: f23b614842c98ddb1e91fa8a06f54279

Skrevet

Han vaklet i sine følelser overfor meg og gjorde det slutt to ganger. Spesielt andre gangen ble jeg utrolig såret, og brøt all kontakt. Etter noen måneder angret han og ville ha meg tilbake. Til slutt trodde jeg på ham, og vi ble sammen for tredje gang. Nå har vi vært sammen i 8 år, gift i 6 av de, to vakre barn. Så det endte godt tross alt :)

Anonym poster: 2dd46397da87ba8a1877cab2f3a13955

Skrevet

Kredittgjeld og ubetalte lån vi hadde sammen. Han holdt det skjult at han ikke klarte å betale gjeld. Stjal penger fra min kredittkonto. Jeg har tilgitt, men krever å få se alt jeg ber om å få se. Han er ikke lenger kredittverdig heldigvis og jeg åpner alle brevene hans før han rekker å se det. Har heldigvis kommet brev hvor all gjeld sto, så nå har jeg oversikt. Det er ikke uoverkommelig å betale ned,men det å bli løyet for er verst.

Anonym poster: 4e07b57b862898bcc11f4907196263ef

Skrevet

han oppmuntret meg til å bli gravid, vi hadde det perfekt, så kom volden, manipuleringen hadde jo vart lenge alt... og jeg tvang meg til og søke nemda om abort. sist uke.... å nå flytter jeg fra han en gang før sommeren.. må leve med dette resten av mitt liv...

har tidligere før det med en annen oversett vold mot min sønn ( for jeg klarte ikke tro det) jeg ble skambanket hver dag selv og hadde lite krefter.. unskylder meg egentlig ikke, men situasjonen... jeg dro til slutt...

å en før der igjen forfulgte meg hvor enn jeg var, skole og jobb... gjorde meg gravid og låste meg inne til det ikke lengre var mulig å ta abort... så man skal visst leve med mye her i livet... det er garantert at jeg aldri kan stole på en mann igjen iallefall..

Herregud stakkars deg:(

Fikk skikkelig vondt av deg nå. Bra du går fra drittsekken.

Og du, det finnes gode menn der ute, håper du en dag finner en:)

Skrevet

Utroskap, one night stand med ei bekjent av meg

Anonym poster: f3e8d101dd639482beb2c23d1016868f

Skrevet

Vold! Jeg gikk når jeg fant ut at han var utro å...

Skrevet

Herregud stakkars deg:(

Fikk skikkelig vondt av deg nå. Bra du går fra drittsekken.

Og du, det finnes gode menn der ute, håper du en dag finner en:)

<3 synes synd på meg selv og akk for tiden ( tar denne pluttselige omstilte situasjonen utrolig tungt)... men er gla jeg ikke blir sittende med enda et barn alene pga av en drittsekk.. Det ville blitt for mye... nå går singel livet meg i møte etterhvert og da kan livet fortsette med å gjøre det helt bra for den velskapte prinsen jeg alt har.

Skrevet

Jeg tilga også utroskap, men fant ut etter 1 år at forholdet ikke ble avsluttet for da kom hun og fortalte meg at min mann skulle bli far. Nå har han fått enda flere barn, men våre barn har han glemt eksisterer.

Anonym poster: 64a7f0f6666aa8cf6aae6af496aaf4c1

Så trist... :(

Anonym poster: 96a45d35d33e0513038df7384d201702

Skrevet

Jeg synes dette viser hvor mange STERKE kvinner vi er her i landet... <3 klem til dere alle og håper dere har det godt nå og videre fremover. <3

Skrevet

Utroskap. Det var snakk om et kyss og mange meldinger, og masse løgn. Jeg ble stekforbanna, sjalu, skuffet og såret. Han var svak og feig.

Det var da, og nå er nå. Vi har forandret oss. Vi er fremdeles sammen, har det godt og har et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...