Gå til innhold

snakker ettåringene deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er snart ett år og sier mamma, pappa, hei, takk takk og titt-tei:) hun rr så søt:)) eldstemann så sitt første ord da han var halvannet så jeg vet ikke hvis som er vanlig..

 

Anonym poster: 36538913de7ee0bb8d155a536c5680d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et ord. Eldste sa ikke så mye på den tiden heller, men prater som en foss nå.

 

Anonym poster: 366f5ccc9a3a7fefff831fd57293f40c

Skrevet

Jepp. Min er halvannet. Synger flere sanger og snakker setninger på 3-5 ord. så herlig!

 

Anonym poster: 53fec242dce44999082b5149c1dc52f9

Skrevet

Ja min 1åring var også tidlig ute med å snakke:) samme som hun over, synger og lange setninger nå. tror det varierer veldig.

 

Anonym poster: c968d29f7b81047afc0114e4f5ec9a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...