Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Min er snart ett år og sier mamma, pappa, hei, takk takk og titt-tei:) hun rr så søt:)) eldstemann så sitt første ord da han var halvannet så jeg vet ikke hvis som er vanlig.. Anonym poster: 36538913de7ee0bb8d155a536c5680d2
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 Ikke et ord. Eldste sa ikke så mye på den tiden heller, men prater som en foss nå. Anonym poster: 366f5ccc9a3a7fefff831fd57293f40c
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Jepp. Min er halvannet. Synger flere sanger og snakker setninger på 3-5 ord. så herlig! Anonym poster: 53fec242dce44999082b5149c1dc52f9
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 Ja min 1åring var også tidlig ute med å snakke:) samme som hun over, synger og lange setninger nå. tror det varierer veldig. Anonym poster: c968d29f7b81047afc0114e4f5ec9a21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå