Gå til innhold

Vil dele litt matpakkeinspirasjon med dere:-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jojo,matboksene var greie de,men hva er galt med vanlig grovbrødskiv med godt/sunt pålegg på samt frukt/grønnsaker?

De tipsene der var jo med finbrød og middagsmat!Har du ville spist middagsmat til frokost?

Og ha en åpen yoghurt i en sånn ser jeg for meg er helt bak mål...

men takk for tipset,matboksene var jo greie da:)

Anonym poster: d4640e28c1380af97c7d6b0eaa0811f1

Skrevet

Matboksene var sikkert ok de, men for en drittmat!

Jeg kan også love deg at det ikke ser så fint ut etter å ha blitt ristet noen timer i sekken.

Anonym poster: 88c69006cf5b11226270aefe782abb3b

Skrevet

Jeg er så lei av den matpakketrenden.. tull og tøys fra ende til annen...

Anonym poster: 87ba1eaaf72619f3042f285d38f5d630

Skrevet

Ikke noe galt med grovskiver, det er som regel det vi ender opp med, men digger litt inspirasjon i hverdagen allikevel:-D

Tipper forresten at den åpne yoghurten du så, ikke havnet i noens barnehagesekk, men kun ble åpnet for bildets skyld;-)

Skrevet

Jeg kan også love deg at det ikke ser så fint ut etter å ha blitt ristet noen timer i sekken.

Du trenger ikke love meg noe som helst, har laget niste i noen år nå;-)

Lurer litt på hva slags nister du lager, siden du kaller alle disse matpakkene for drittmat...? Her var det jo alt fra loff med peanøttsmør til salater, frukt grønt og sushi:-)

Skrevet

Du trenger ikke love meg noe som helst, har laget niste i noen år nå;-)

Lurer litt på hva slags nister du lager, siden du kaller alle disse matpakkene for drittmat...? Her var det jo alt fra loff med peanøttsmør til salater, frukt grønt og sushi:-)

Frukten og grønnsakene er jo sunde nok, men i alle jeg så var det helt hvitt brød, kjeks og snop. Jeg reagerer også på all danderingen og pyntingen av maten. Når de skal spise den er det som regel bare rot uansett.

Skrevet

Jeg er så lei av den matpakketrenden.. tull og tøys fra ende til annen...

Anonym poster: 87ba1eaaf72619f3042f285d38f5d630

Er det en matpakketrend ute og går ? Var ikke klar over det. Hva tenker du er tull og tøys i den forbindelse ? At ungene i såfall får varierte nister, med tålig balansert næring ? ;-)

Det er mulig noen føler et press til å lage spektakulære nister, hva vet jeg, og det var i såfall ikke meningen å bygge opp under dette. Jeg ble bare så fornøyd over litt inspirasjon:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...