Gå til innhold

Om forlatelse Elsker Livet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært en av de som har kritisert livsstilen din.

Og det beklager jeg. Vi har alle rett til å leve som vil vil. Og det virker som at du er fornøyd med måten du lever livet ditt.

 

Jeg er ikke enig, men jeg syns du virker som en unik og oppegående person.

 

Og jeg skal ærlig innrømme at når noen virker som de har alt. f.eks deg. Så blir man ekstra opptatt av å finne feil, og for så å kritisere feilene. Tone Damli blir vel utsatt for noe av det samme.

 

Så unnskyld for at jeg har vært en del av dib-mobben.

Man vet aldri hvem som sitter bak skjermen. Så vi bør kanskje tenke oss godt om alle sammen :)

 

 

 

Anonym poster: 1aa472e47c1fe5189c2c0398dcbc73a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg er vant med det og tar det ikke så tungt. Men du er tilgitt anonym :)

 

Jeg har "alt" og er takknemlig for det. Men er både ydmyk, snill, grei og lite dømmende overfor andre. Så syns egentlig ikke jeg fortjener dritt, men jeg har såpass godt selvbilde at det går fint. Sikkert oppbyggende for karakteren :) Samme som det å be om unnskyldning når man føler det er riktig. Så honnør til deg anonym.

Skrevet

Du imponerer mer og mer. Hva er du laget av egentlig? :)

 

HI

 

Anonym poster: 1aa472e47c1fe5189c2c0398dcbc73a9

Skrevet

Fett, muskler, blod og vann stort sett :)

Skrevet

Er det bare meg som tror at det er Elsker Livet som starter disse trådene selv?

 

Anonym poster: 7804ce05b52c02a04b088c665a2e90ff

Skrevet

Er det bare meg som tror at det er Elsker Livet som starter disse trådene selv?

 

Anonym poster: 7804ce05b52c02a04b088c665a2e90ff

 

Hjelper det om jeg Elsker livet signere som anonym. Eller er det fremdeles egen kode for HI?

 

Anonym poster: 23743fc5a099fb047033d86d5d93581d

Skrevet

haha, noen har vært her for mye ;)

 

Nei, det er ikke Elsker Livet som har startet denne tråden.

 

Det var meg, som ønsker å forbli anonym ;) Jeg syns vi har behandlet Elsker Livet på en fæl og respektløs måte. Når alt vi får igjen er konstruktive svar, gode tips osv.

 

Janteloven lenge leve! Og jeg har ikke vært noe bedre selv.. :( Men nå er det på tide å ta seg sammen. For jeg vil ikke at mine barn, skal mobbe andre som har en annen mening, livsstil, religion e.l.

 

HI

 

Anonym poster: 1aa472e47c1fe5189c2c0398dcbc73a9

Skrevet

Hu er vant til juling så det går nok bra ..

 

Anonym poster: 5b98fe7aaa999a3ee4209420d77675b2

Skrevet

Når man stikker nesen sin frem for å predikere et noe spesielt livssett så må man regne med at det provoserer. Det er faktisk mange her som ikke er enig med henne og som ikke føler at hennes argumenter henger på greip.

 

Man skal respektere hennes valg av livsstil, men det må være lov til å stille spørsmål som kan oppfattes som kritikk.

 

Jeg liker egentlig dårlig at hun får så mye spalteplass her inne. Til sammenlikning så kan jeg lukke døren for et jehovas vitne, mens her blir man stadig pålesset et livssyn jeg ikke ønsker å vite noe om. (Ja, jeg vet at jeg ikke trenger å klikke meg inn på disse trådene.... )

 

Anonym poster: 0cc1f26fe80744efb182f41a8f4f14f2

Skrevet

 

Jeg liker egentlig dårlig at hun får så mye spalteplass her inne. Til sammenlikning så kan jeg lukke døren for et jehovas vitne, mens her blir man stadig pålesset et livssyn jeg ikke ønsker å vite noe om. (Ja, jeg vet at jeg ikke trenger å klikke meg inn på disse trådene.... )

 

Anonym poster: 0cc1f26fe80744efb182f41a8f4f14f2

 

Hun "får" da akkurat så mye spalteplass som hun tar, og det samme gjelder deg. Eneste grunnen til at hun er så synlig er at hun gidder å svare på altmuligrart, og i tillegg ikke er redd for å signere med nick.

Skrevet

Jeg liker egentlig dårlig at hun får så mye spalteplass her inne. Til sammenlikning så kan jeg lukke døren for et jehovas vitne, mens her blir man stadig pålesset et livssyn jeg ikke ønsker å vite noe om. (Ja, jeg vet at jeg ikke trenger å klikke meg inn på disse trådene.... )

 

Anonym poster: 0cc1f26fe80744efb182f41a8f4f14f2

 

Hun "får" da akkurat så mye spalteplass som hun tar, og det samme gjelder deg. Eneste grunnen til at hun er så synlig er at hun gidder å svare på altmuligrart, og i tillegg ikke er redd for å signere med nick.

 

Jeg signerer som oftes med nick, men ikke denne gang. Orker ikke å stå til ansvar for hennes tilhengere.

 

Anonym poster: 0cc1f26fe80744efb182f41a8f4f14f2

Skrevet

Jeg liker egentlig dårlig at hun får så mye spalteplass her inne. Til sammenlikning så kan jeg lukke døren for et jehovas vitne, mens her blir man stadig pålesset et livssyn jeg ikke ønsker å vite noe om. (Ja, jeg vet at jeg ikke trenger å klikke meg inn på disse trådene.... )

 

Anonym poster: 0cc1f26fe80744efb182f41a8f4f14f2

 

Hun "får" da akkurat så mye spalteplass som hun tar, og det samme gjelder deg. Eneste grunnen til at hun er så synlig er at hun gidder å svare på altmuligrart, og i tillegg ikke er redd for å signere med nick.

 

Jeg signerer som oftes med nick, men ikke denne gang. Orker ikke å stå til ansvar for hennes tilhengere.

 

Anonym poster: 0cc1f26fe80744efb182f41a8f4f14f2

 

Mener du stå til ansvar OVERFOR hennes tilhengere? Jeg skjønner at man av og til kan bli litt lei av å måtte forsvare seg her inne, men det gjelder jo alle.

 

Men jeg må si at jeg syns det er lite tolerant av deg å ikke ville ha hennes meninger og "livssyn" som du kaller det her inne. Hvorfor oppfatter du hennes svar og syn på saker som mer påtrengende enn de som mener det motsatte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...