Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #1 Skrevet 13. februar 2013 Jeg og mannen har fått time til parterapi hos familievernkontoret. Hva skjer der? Vi skal dit pga jeg har vært utro og vi ønsker hjelp til å komme videre. Må jeg legge fram hele historien der? Blir det journalført? Hva blir evt journalen brukt til? Vet at de har taushetsplikt, men er redd for at en bekjent av meg som jobber i kommunen skal få vite noe om det. Vi ønsker ikke at dette skal komme ut... Anonym poster: eb5289cc253dc40a4969c071acbe057a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #2 Skrevet 13. februar 2013 HI Er det noen av dere som har vært til parterapi som synes det var til hjelp? Vi er begge innstilt på at vi skal klare dette og ønsker begge å gå videre. Men han sliter selvfølgelig med å stole på meg, jeg har jo brutt tillitten i forholdet på groveste måte. Og han sitter jo med en makt overnfor meg pga det han nå vet. Kan jo ødelegge mitt liv fullstendig om han ønsker det (jada, jeg vet at det er min egen skyld). Anonym poster: eb5289cc253dc40a4969c071acbe057a
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Har vært - var veldig fornøyd. Terapeuten vi hadde var veldig ålreit. Vi stoppet dessverre, pga fødsel, og kom aldri i gang igjen. Det skulle vi gjort, så tror vi må en runde til nå. Tror ikke du skal bekymre deg for opplysninger, det er jo taushetsbelagt. Anonym poster: 8d939513f4bb427b24fa96ef419a3a57
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 Vet jo at det er taushetsbelagt, men det er ikke alle som overholder taushetsplikten sin uten at det er mulig å bevise/ta den personen for det... Anonym poster: eb5289cc253dc40a4969c071acbe057a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå