Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Noen her som har fjernet visdomstenner under narkose? Hvordan var det? Vondt ettepå? Hvor lenge var det vondt? Jeg har sånt tannlege skrekk at jeg vurderer å gjøre det, når jeg skal fjerne 3 visdomstenner.Gruer meg sånn... Anonym poster: cb6b393c5e6a447c6b398fdce17b0d47
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Nå var det ikke uten narkose du spurte om, men, jaja. Jeg har operert ut en visdomstann. Gruvde noe helt forferdelig sinnsykt, og vurderte å avbryte hele greia da tannlegen skulle starte. Sprøytene var vondest, og etter det kjente jeg ingenting. Det er mange ekle lyder, men ha musikk på øret og du hører ikke noe. Hadde vondt samme dag men ikke dag nummer to. Anonym poster: ac9960923a7f09d5b5ddd87f7935d091
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #3 Skrevet 13. februar 2013 Jeg tok ut en visdomstann for 6 år siden, da var tannen bøyd, og det gjorde sinnsykt vondt å få den ut. Hadde da, kun vanlig bedøvlese. Fikk smertestillende, og hadde vondt i 2 uker.. Uff! Håper på å unngå det denne gangen, og håper det er litt mindre vondt under narkose, og tiden ettepå HI Anonym poster: cb6b393c5e6a447c6b398fdce17b0d47
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 Det er ikke lett å få fjernet visdomstenner i narkose. Dette pga at narkosen er en risiko. Du må bla intuberes. På sykehuset der jeg jobber er de fleste som får tannbehandling i narkose psykisk utv hemmede, psykisk syke, narkomane og barn der foreldre ikke gidder å ta vare på tennene deres ( verste jeg vet, skulle gjerne filleristet disse foreldrene). Du må gå til din egen tannlege som vurderer deg og evt sender deg videre. Lykke til Anonym poster: 5d4b586d2fc7ad61c242c479ebc07956
Raych Skrevet 13. februar 2013 #5 Skrevet 13. februar 2013 Har ikke operert ut tenner under narkose, men har operert ut to visdomstenner med vanlig bedøvelse. Det var hos kjevekirurg på sykehus. Det gikk veldig bra. Tok litt tid, og ble litt sliten av å gape så lenge, men kjente ingenting. Etterpå var det litt stivt i kinnet/tannkjøttet på den siden til stingene ble tatt. Hadde ikke vondt, men husker at det blødde en del..... Måtte stoppe bilen for å spytte ut blod på vei hjem. Likevel en stort sett positiv opplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå