Gå til innhold

Meninger om denne brudekjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow nydelig synes jeg <3

Skrevet

Vakker!

..men hadde nok ikke giftet meg i kirken med den..

Men til borgerlig vielse; vakker! :)

Anonym poster: 9fb0e75506755bd3cc867b1ebb2a5fa1

Skrevet

Synes den var kjempesøt :)

Anonym poster: fc9e466759db0f6a358517007dfe71d6

Skrevet

Å, så nå at det var tekst under linken du la ut.. ;)

Kjempefin kjole til festen! :D

Anonym poster: 9fb0e75506755bd3cc867b1ebb2a5fa1

Skrevet

Nydelige kjole hvis man har kropp til den:)

Skrevet

Takk :) Også liker jeg prisen veldig godt.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet (endret)

Kjempefin! Litt sånn femtitallsfølelse over den, skikkelig vakker!

Og fantastisk google translation på beskrivelsen av kjolen! :D skjønte ikke bæret :D

Endret av UndrendeUllteppe
Skrevet

Helt ærlig så syns jeg den ser billig ut. Både i snitt og stoffkvalitet. Litt såå skinnende hvitt billigstoff på brystpartiet.

Anonym poster: 04c143bce66962bf5776264f77a84b84

Skrevet

Jeg liker ikke korte kjoler, men denne var kjempefin. Virkelig nydelig kant på skjørtet, og veldig søt.

Gjest Frøken Pripp & Røverne
Skrevet

Den var kjempefin :)

Skrevet

Ganske fin. men jeg liker ikke de stroppløse kjolene så godt. Jeg synes også den ser ugrei ut til middagen. Masse skjørt under bordet og veldig "avkledd" med de bare skuldrene mens dere spiser.

Vil du virklig bruke penger på to forskjellige kjoler til samme bryllup? Hvorfor ikke bare finne en du virklig liker?

Anonym poster: bd50b1a3bb60aebb96df68b2ed66b241

Skrevet

Jeg kjøpte selv en billig brudekjole på nettet. Og ble veldig skuffet over både snitt og kvalitet :-( Men da hadde jeg allerede prøvd brudekjoler i salonger, så det ble jo som å gå fra en eksklusiv bmw til en sliten lada. Om du ikke har prøvd ekte merkekjoler så kan det hende du blir fornøyd da. Jeg endte opp med å kjøpe en nydelig, pent brukt Pronovias på finn.no Følte meg utrolig vakker på bryllupsdagen!

Anonym poster: 18024d4db789dd73c9efccdeb4a2a144

Skrevet

kjempefin! :) passer bra til festen etterpå, pisen var og fin ja ;)

Gjest sussie77
Skrevet

Veldig søt. Men passer nok best til borgelig vielse. Har faktisk sett et par av de billige kjolene, og ble faktisk veldig skuffet over kvaliteten. Men det kan nok sikkert variere litt.

Skrevet

Syns kjolen var veldig fin! Vurderte selv å bytte kjole til middag, men droppet det.. Bryllupsdagen er den eneste dagen i våre liv hvor vi kler på oss en fantastisk ekstravagant kjole - kanskje med slep til og med ;-) Jeg følte at jeg ville være prinsesse dagen igjenom. Den går så alt for fort uansett!!

Og korte sexy kjoler får man alltids anledning til å bruke igjen...

Skrevet

Ganske fin. men jeg liker ikke de stroppløse kjolene så godt. Jeg synes også den ser ugrei ut til middagen. Masse skjørt under bordet og veldig "avkledd" med de bare skuldrene mens dere spiser.

Vil du virklig bruke penger på to forskjellige kjoler til samme bryllup? Hvorfor ikke bare finne en du virklig liker?

Anonym poster: bd50b1a3bb60aebb96df68b2ed66b241

Avkledd? Virkelig? Jøssenavn.. snakk om forskjellig virkelighetsoppfatning :D

Anonym poster: 83c3d565fd66ca2060c80425b08c1f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...