Gå til innhold

Tips til stelleveske i skinn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått meg Storksak Elizabeth. :-)

Skrevet

Den var kjempefin! Ser de har forskjellige modeller i skinn. Har sett på Smallstuff og il Tutto.

Skrevet

Tusen takk for link, men ingen av disse (utenom Elizabeth som nevnt) er i skinn? ;-)

Skrevet

Smallstuff har også flere modeller i skinn, men jeg valgte ikke det fordi de virker mindre robuste enn Storksak sin..

Skrevet

Tusen takk for link, men ingen av disse (utenom Elizabeth som nevnt) er i skinn? ;-)

 

Ryco Espresso er i skinn :)

Skrevet

Den er nok ikke det. Man får ikke store vesker til under 500,- i skinn.

Ryco Espresso er laget av polyester og polythylene, som er tekstiler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...