Filippa K Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har fått meg Storksak Elizabeth. :-)
Pinnus Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2013 Den var kjempefin! Ser de har forskjellige modeller i skinn. Har sett på Smallstuff og il Tutto.
Plexy Skrevet 13. februar 2013 #4 Skrevet 13. februar 2013 http://www.klikk.no/foreldre/foreldre_test/article763827.ece test av stellevesker
Pinnus Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2013 Tusen takk for link, men ingen av disse (utenom Elizabeth som nevnt) er i skinn? ;-)
Filippa K Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 Smallstuff har også flere modeller i skinn, men jeg valgte ikke det fordi de virker mindre robuste enn Storksak sin..
Plexy Skrevet 13. februar 2013 #7 Skrevet 13. februar 2013 Tusen takk for link, men ingen av disse (utenom Elizabeth som nevnt) er i skinn? ;-) Ryco Espresso er i skinn
Pinnus Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 14. februar 2013 Den er nok ikke det. Man får ikke store vesker til under 500,- i skinn. Ryco Espresso er laget av polyester og polythylene, som er tekstiler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå