Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hater det. Har en kropp fra helvete:( Anonym poster: 9efd44f9be170e02dcb71a48c4deeb36
Tjullebolla Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Det jeg hater med det er når jeg kommer hjem og skal bruke klærne så er det hull i tøyet etter alarmene... Det skjer hver jækla gang!
Denunge Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Hver gang jeg skal endelig shoppe til meg selv, så ender jeg opp med klær til gubben istedetfor. Finner ALDRI noe til meg selv, men alltid noe fint jeg vil at gubben skal gå i. Men nå er det så deprimerende å shoppe, fordi jeg er jo gravid, og da passer jo ikke alle de fine klærne lengre. Er ikke rent få ganger jeg har grått som bare det på butikken begrunn av det.
Elsker livet Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Jeg elsker det. Men helst på nettet. Har også en kropp som ikke kan ikles hva som helst. Så derfor foretrekker jeg å sitte hjemme å lete på pcen i stedet for å trave fra butikk til butikk.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hater det. Har en kropp fra helvete:( Anonym poster: 9efd44f9be170e02dcb71a48c4deeb36 Elsker å shoppe!! Gjør det nok litt for ofte også... Som oftest blir det klær og enda mer klær til junior, er jo mer gøy enn å handle til meg selv! Pluss at jeg slipper å prøve:-) Handler endel til meg selv også da, men ikke like ofte:-) Anonym poster: ba7b26d7d7f1a47d388721e4dabff107
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Hater det intenst. Gjør det ikke før klærne jeg har faller fra hverandre. Og da må jeg som regel prøve en 5-6 ganger før jeg kommer hjem med noe annet enn klær til barna... Anonym poster: ac209249aea69f8843b137bb0d74b742
Sjokoman Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Elsker det! Men prioriterer det veldig sjeldent:) Men da er det ekstra lykkefølelse de få gangene jeg prioriterer shopping.
me_87 Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 For å si det sånn så såg jeg på kontoutskriften at jeg bruker ca 3000 kr på shopping HVER måned. Det er klær til både meg og sønnen min på 16 mnder,men syns det var høy sum likevel ettersom jeg ikke har kjøpt noe merkeklær eller dyre klær.
Snuppa09 Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Synes det er ok, bruker ca 200.000,- på klær til meg selv i året og kanskje 100.000-150.000,- på barna (3 stk). Mannen bruker ikke så mye, kanskje rundt 20.000,-.
Elsker livet Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 Synes det er ok, bruker ca 200.000,- på klær til meg selv i året og kanskje 100.000-150.000,- på barna (3 stk). Mannen bruker ikke så mye, kanskje rundt 20.000,-. Hvilke butikker handler du på da?
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Elsker det, men har ikke råd til på langt nær så mye som jeg kunne tenke meg!!!
Snuppa09 Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 Synes det er ok, bruker ca 200.000,- på klær til meg selv i året og kanskje 100.000-150.000,- på barna (3 stk). Mannen bruker ikke så mye, kanskje rundt 20.000,-. Hvilke butikker handler du på da? Handler på bl.a. Claire, match og merkebutikker som ligger litt over de i pris, samt mye i utlandet. Kjøper gjerne Sand, in wear, riccovero etc.. Til barna går det i mye fra utlandet, nå har de filla på a&f, hollister ol. Kjøper ofte litt dyre kvalitetsjakker og utetøy til oss alle. Regnet på akkurat dette ved nyttårstider ( brukte min økonomi prog i nettbanken) og synes det er litt for mye. Kommer til å prøve å stramme inn litt.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Synes det er ok, bruker ca 200.000,- på klær til meg selv i året og kanskje 100.000-150.000,- på barna (3 stk). Mannen bruker ikke så mye, kanskje rundt 20.000,-. 370 000 i året på KLÆR?? Hvor mye tjener du egentlig?
Snuppa09 Skrevet 12. februar 2013 #15 Skrevet 12. februar 2013 Synes det er ok, bruker ca 200.000,- på klær til meg selv i året og kanskje 100.000-150.000,- på barna (3 stk). Mannen bruker ikke så mye, kanskje rundt 20.000,-. 370 000 i året på KLÆR?? Hvor mye tjener du egentlig? Mye..
kosemamma<3 Skrevet 12. februar 2013 #16 Skrevet 12. februar 2013 Shopping er så gøy! Jeg kjøper alltid aaaalt for mye, når jeg først begynner. Har fylt opp fire klesskap allerede. Jeg kaster fulle søppelsekker hele tiden, for å få plass til nytt. Og sko.. Ikke minst sko!! Etter butikkene begynte å få inn de fleste modellene i str 35, så har det virkelig blitt mange par til sammen nå. Gøy gøy gøy!
Rediken Skrevet 12. februar 2013 #17 Skrevet 12. februar 2013 Jeg elsker shopping av klær, men sjelden jeg tar meg råd. Jeg må bevist holde meg unna klesbutikker så jeg ikke skal gå i "fella". Jeg elsker klassiske bluser og kjoler og har nok litt for mange allerede! Nå er jeg gravid og da frister ikke shopping like mye siden kroppen min kommer til å ese ut som en brøddeig på heving
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 12. februar 2013 #18 Skrevet 12. februar 2013 Synes det er ok, bruker ca 200.000,- på klær til meg selv i året og kanskje 100.000-150.000,- på barna (3 stk). Mannen bruker ikke så mye, kanskje rundt 20.000,-. 370 000 i året på KLÆR?? Hvor mye tjener du egentlig? Mye.. Ja det får en si! 1000 kroner dagen på klær i familien din da.. Beklager, men synes det høres helt avsindig ut.
♥Madam Mim♥ Skrevet 12. februar 2013 #19 Skrevet 12. februar 2013 Shopping er så gøy! Jeg kjøper alltid aaaalt for mye, når jeg først begynner. Har fylt opp fire klesskap allerede. Jeg kaster fulle søppelsekker hele tiden, for å få plass til nytt. Og sko.. Ikke minst sko!! Etter butikkene begynte å få inn de fleste modellene i str 35, så har det virkelig blitt mange par til sammen nå. Gøy gøy gøy! DU KASTER??? Du kan godt få adressen min :-D
Monajenten Skrevet 12. februar 2013 #20 Skrevet 12. februar 2013 (endret) Jeg er glad i å shoppe men har alt for mange impulskjøp i skapet som aldri blir brukt. Holder på å rydde, sortere og kvitte meg med masse. Begynte med kjolene, hadde 54 og har foreløpig lagt vekk 25 stk som skal selges/gis bort. Neste ut er sko, har over 80 par men bruker ikke halvparten en gang. Kommer til å satse på mer klassiske plagg og sko fremover, gjerne litt dyrere og av god kvalitet. Endret 12. februar 2013 av Monajenten
kosemamma<3 Skrevet 12. februar 2013 #21 Skrevet 12. februar 2013 Shopping er så gøy! Jeg kjøper alltid aaaalt for mye, når jeg først begynner. Har fylt opp fire klesskap allerede. Jeg kaster fulle søppelsekker hele tiden, for å få plass til nytt. Og sko.. Ikke minst sko!! Etter butikkene begynte å få inn de fleste modellene i str 35, så har det virkelig blitt mange par til sammen nå. Gøy gøy gøy! DU KASTER??? Du kan godt få adressen min :-D Ja Det går faktisk i søpla. Sikkert veldig dårlig av meg.
Snuppa09 Skrevet 12. februar 2013 #22 Skrevet 12. februar 2013 Brukte mer i fjor enn jeg har brukt tidligere, som jeg skrev så har jeg tenkt å minske klesbudsjettet i år. Jeg har nå en veldig ok garderobe som ikke trenger så mye nytt. Har handlet for ca 5000-6000 til meg fra nyttår nå og rundt det samme til barna. Mannen har ikke kjøpt noe enda i år, men fortvilt vel litt når vi skal på storby ferie i vinterferien;-)
Snuppa09 Skrevet 12. februar 2013 #23 Skrevet 12. februar 2013 Synes også det er greit med en klassisk garderobe i god kvalitet og heller kjøpe sesongens hete plagg litt rimeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå