Gå til innhold

Dere som har vært russ og hatt russebil.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det før dere fikk solgt den? Når gi opp

??

Hvor la dere den ute til salg hen? Nettsider??? Hvilke?

Anonym poster: 1893ae4b626b7613b0866cb0cf8fd4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror den lå på både finn og autodb i nesten 2 år.. men fikk solgt den tilslutt. gikk ned litt i pris også.

Anonym poster: 03bee8642dd9b1531c018524180d3af2

Skrevet

Hvor lang tid gikk det før dere fikk solgt den? Når gi opp

??

Hvor la dere den ute til salg hen? Nettsider??? Hvilke?

Anonym poster: 1893ae4b626b7613b0866cb0cf8fd4c7

Jeg var russ i 2008. Fikk solgt den kjapt på finn.no - og vi fikk en god del mer for den enn hva vi gav for den :P Men da hadde vi skifter ut noen deler osv. også.

Fikk høre rykter om at den stoppet 2 uker etter vi solgte den... :/ Synd for de som overtok. Syns veldig synd på de da..

Anonym poster: 811211db5e547fb14462ed3a36a0d367

Skrevet

Jeg var russ i 86 så det er ganske lenge siden. Bilen solgte vi til noen andreklassinger som likte den. Vi trengte ikke avertere og fikk mer igjen for den enn vi solgte den for, selv med færre gir og en dør som ble holdt lukket med ståltråd.

Anonym poster: 78cee67ecbc0feb1e6f2b810d349cac8

Skrevet

Vi solgte for samme som vi kjøpte for, så brukte kun penger på ltt oppussing innvendig. Lå bare ut ett par måneder.

Skrevet (endret)

Vår bil var et vrak, og egnet seg utmerket som delebil - men heldigvis kom en gjeng fra nabokommunen, og var enda dummere enn oss. Var solgt 1,5 måned etter russetiden.

Var russ 09, og solgte bilen på Finn.no

Endret av Kriminiminiminell
Skrevet

Fikk solgt den på finn til litt mer enn vi ga for den. Hadde fikset på en del ting da. Var russ i 2009 og bilen ble solgt i oktober samme år til russ som var veldig tidlig ute. Bilen var ganske fin, vant noen skolekåringer osv.

Anonym poster: 23570f184c87a9797ee1206fd1b4fef5

Skrevet

Solgte den ganske kjapt til noen på trinnet under oss.

Skrevet

Var russ i 97 (herregud jeg er gammal..!) Vi solgte bilen til de som gikk på trinnet under oss, ikke noe problem.. Meen det året de skulle ha skilter på den ble EU kontroller innført, så de slet litt med den kan du si! Men vi ble i alle fall kvitt den , så verst for de!

Dette var vel neppe nyttig info til deh HI, men jeg fikk nå mimret litt om gode, gamle dager!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...