Gå til innhold

Synes synd i Dea og Rasmus....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig barnevernet har gjort rett i å tvangsfjerne datteren, de virker ikke helt oppegående dessverre, men allikevel så trist å se på de nå...jammen meg har de det ryddig i leiligheten også??

Stakkars, hun er jo uansett like mye mor som meg og alle andre, og jeg kan ikke forestille meg den smerten....

 

Anonym poster: c97d9aab145be40d37ef45dc282b9518

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme..de har ikke fått en liten sjanse engang..

 

 

Anonym poster: b15db0f0583a82398f961fd919010a47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...