Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Mulig barnevernet har gjort rett i å tvangsfjerne datteren, de virker ikke helt oppegående dessverre, men allikevel så trist å se på de nå...jammen meg har de det ryddig i leiligheten også?? Stakkars, hun er jo uansett like mye mor som meg og alle andre, og jeg kan ikke forestille meg den smerten.... Anonym poster: c97d9aab145be40d37ef45dc282b9518
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Tenkte det samme..de har ikke fått en liten sjanse engang.. Anonym poster: b15db0f0583a82398f961fd919010a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå