Gå til innhold

Til dere som er misunnelige på Tone Damli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med å fornye garderoben litt? Begynne å trene, ta en tur til frisøren..

Ikke så mye som skal til for å hjelpe selvfølelsen :)

Andre som har tips kanskje, så kom med de :)

Anonym poster: 183cbfefb5243f255c79bc47b049828f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misunnelig? Født noen barn men har finere kropp. Og slipper å knulle en dyptvannsfisk!

Anonym poster: 6bc68f741508e997e82bd344b1b2d432

Skrevet

Misunnelig? Født noen barn men har finere kropp. Og slipper å knulle en dyptvannsfisk!

Haha, genialt :) Skal ikke så mye til. Virker som folk tror hun er verdens peneste og flinkeste. Jantenorge. Joda, vi er såklart sjalu fordi vi har litt andre preferanser enn en PR-KÅT, oppskrytt dårlig sanger. Det er logikk i at man er sjalu på ''kjendis'' man ikke er fan av. Skikkelig logisk er det. Er ikke mulig å være deilig selv og ha skills vettu.. Du skal jo ikke tro du er noe.

Anonym poster: ef83b5eb0fe3389b5dfdab6d259c2f90

Skrevet

Haha, genialt smile.png Skal ikke så mye til. Virker som folk tror hun er verdens peneste og flinkeste. Jantenorge. Joda, vi er såklart sjalu fordi vi har litt andre preferanser enn en PR-KÅT, oppskrytt dårlig sanger. Det er logikk i at man er sjalu på ''kjendis'' man ikke er fan av. Skikkelig logisk er det. Er ikke mulig å være deilig selv og ha skills vettu.. Du skal jo ikke tro du er noe.

Anonym poster: ef83b5eb0fe3389b5dfdab6d259c2f90

Duverden! Traff hun en øm tå eller :P:D

Ufattelig patetisk av voksne folk å sitte å rakke ned på et medmenneske på den måten du gjør her!

Men misunnelig, DET er du ihvertfall ikke :D Neida, særlig!

Anonym poster: 87471764bef300d43287a8657c18e7d7

Skrevet

Haha here we go again....

hvorfor skal man være missunlig på TONE?

tone er ikke penere enn mange andre, hun er i tillegg pr-kåt og overfladisk. nei takk.

Anonym poster: ed4b5aadde93248a82ddd1fe1d4a3819

Skrevet (endret)

Er nå mer misunnelig på f.eks Gro Harlem Brundtland enn Tone Damli Aaberget.

Harlem Brundtland har både familie og en enestående, fantastisk karriere å vise til. Men Tone har nada å vise til i mine øyne.

Endret av Emea
Skrevet

Er det noen som er det..? Jeg vil ikke ha en ugly kjæreste jeg bare er sammen med fordi han er kjendis. Og hva skal hun gjøre når hun ikke er ung og pen lenger..? Hun har vel ingen utdannelse (og ikke talent som sanger heller spør du meg..)

Anonym poster: 420bbf1fc40e7f1223e9d7345a39bc8c

Skrevet

Jeg er IKKE misunnelig på Tone! Jeg er ikke, jeg er ikke, jeg er ikke, JEG ER IKKE, JEG ER IKKE, JEG ER IKKE, JEG ER IKKE MISUNNELIG!!!!!

Hun er så teit og dum og stygg og pr-kåt og dum og jålete og falsk og.....og......og.....og.....jeg er jaffal ikke misunnelig!

Anonym poster: 87471764bef300d43287a8657c18e7d7

Skrevet

Herlig, HI! Det er vel lite som tirrer DiBs mangehodete troll mer enn dette.

Anonym poster: a9dee5bdb62f5a251881bcce83403af2

Skrevet

Jeg må bare ta av meg hatten for den nesegruse beundringen de må ha for Tone de som hele tiden må påpeke at alle er så misunnelig på henne.

Skrevet

Eneste jeg er misunnelig på Tone for er at hun har en kjæreste je har vært småforelska i i mange år :)

Anonym poster: f0885c69ed63d27dec5245405d11b29c

Skrevet

Jeg er ikke misunnelig på henne (er ganske pen og veldreid igrunn).

Men det er ikke dermed sagt at jeg liker henne. Har fått et visst intrykk av henne gjennom Idol og den serien hennes, som visstnok skal vise henne fra sin beste side. Nja, for meg framstår hun som gjennomgående tilgjort og rett og slett veldig lite ekte. Om det bare er sånn hun er, eller om hun syns det er vanskelig å forholde seg til kameraer, aner jeg ikke noe om. Syns også uttalelsene hennes i Idol vitner om en "artist" som ikke har nevneverdig peiling på musikk og sang. Det meste hun utbryter består vel i: eg elskar deg. og så kjekke og tøff du ser ut.

Ikke så mye substans, lissom.

Anonym poster: a3ba9087431300e057d662ade1060201

Skrevet

Det er bare å gi opp Hi.. INGEN her inne kommer til å frivillig innrømme at de er misunnelige ;) Gud forby!!! Men at det er mange som er det er det ingen tvil om.. Helst de som må forsvare at de absolutt ikke er det ;)

Gjest Kjempeanonym
Skrevet

Jeg må bare ta av meg hatten for den nesegruse beundringen de må ha for Tone de som hele tiden må påpeke at alle er så misunnelig på henne.

Åååh herregud, nå fikk jeg så sinnsykt lyst på sjokolade når jeg såg bildet ditt!

Hehe, husker ikke hva denne tråden handlet om lenger. Vil ha sjokolaaaaade!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeisis... Kjenner godt etter.... Nei, er mer misunnelig på pene, intelligente og interessante mennesker. Greier ikke være misunnelig på pene folk om det ikke er noe mer, må ha hele pakka :)

Eller... Er litt misunnelig på rumpa hennes, for DEN er virklig smashing, sikkert den hun tenker med også btw... Makes sense...

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg være misunnelig på henne???

Anonym poster: eed212e6eea189982c5ddbf1e381b4ba

Skrevet

Hva med å fornye garderoben litt? Begynne å trene, ta en tur til frisøren..

Ikke så mye som skal til for å hjelpe selvfølelsen :)

Andre som har tips kanskje, så kom med de :)

Anonym poster: 183cbfefb5243f255c79bc47b049828f

Hahahaha;)

Skrevet

Jeg synes hun er virkelig vakker jeg, og synes ikke hun synger så dårlig som alle skal ha det til, liker lyden i stemmen hennes, men hun har jo bare dårlige sanger.

Men misunnelig? Dersom jeg måtte tatt kjæresten og hjernen med på kjøpet hadde jeg ikke villet hatt utseendet heller.

Anonym poster: 8e01adf9f301638afb59ce1c5ea92c01

Skrevet

Haha here we go again....

hvorfor skal man være missunlig på TONE?

tone er ikke penere enn mange andre, hun er i tillegg pr-kåt og overfladisk. nei takk.

Anonym poster: ed4b5aadde93248a82ddd1fe1d4a3819

Er så enig!!!

Skrevet

Er så absolutt ikke misunnelig på henne!

Hvorfor skulle man det?

Hun er jo egentlig bare en vanlig person..som har blitt "kjent" fordi hu er sammen med Hennie...Usj for en fyr!!

Han liker jeg i allefall ikke...

Hu har ikke smak ;):P

Anonym poster: bf243bf040b68fbd5d7313675c77dd19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...