Gå til innhold

Stakkars, stakkars lille, nydelige Christoffer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Dokumenterte-Christoffer-Gjerstad-Kihles-omfattende-skader-7119361.html

Tenk, at det går an. Og at INGEN fanget dette opp skikkelig, at INGEN gjorde noe for den lille, uskyldige gutten.

Det gjør vondt i kropp og sjel å lese dette, det er så man føler seg syk i hjertet. Gud, som jeg kunne ønske at jeg kunne slått armene rundt dette barnet, holdt ham og tatt bort alt det vonde han opplevde.

Eneste trøsten er at han ikke lider mer der han er nå. Men jeg kan ikke fri meg fra å ønske at et par andre involvert i saken kunne fått føle litt på den smerten Christoffer opplevde før han døde.

Til alle der ute, vær så snill, om dere frykter at et barn blir mishandlet eller har det vondt; MELD FRA! Ikke la andre barn få lide samme skjebne..

Anonym poster: c8ddb2e8c8772ae818646f6ce617dfc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter dette innlegget. Sitter her og leser meg grønn ang. denne saken og gråter rett som det er for den lille gutten. Så jeg sier som HI: Om dere mistenker at et barn opplever mishandling, vær så snill og meld i fra.

Dette er noe som ikke kan bli nevnt ofte nok.

Anonym poster: daf59c4f1e510146632b9b1877069b2a

Skrevet

Helt grusom sak, og jeg blir så sint av å lese om den. Huff. Får faktisk vondt inni meg...

Anonym poster: b8135e5f57acdb0661819850f81d90e9

Skrevet

Er så enig med deg! Den saken er så vond! Er helt ubegripelig at noen kan la et barn gå igjennom noe slikt. Får så vondt av å tenke på denne lille gutten som ikke kunne følke seg trygg i sitt eget hjem,i sin egen familie, der et hvert barn skulle føle seg trygg. Tenk at hans egen mamma ikke beskyttet han. Ingen beskyttet han. Stakkars lille gutten som var helt alene mot ondskapen!

Jeg blir også eitrende sint over at 8 år skal være streng nok staff for å misshandle et forsvarsløst lite barn til døde. Christoffer var fanget i sitt eget hjem uten noen å gode mennesker å søke hjelp hos. 8 år er en skam og et hån. Ikke mange årene før monsteret er fritt dersom han soner 2/3 deler. Blir kvalm.

Anonym poster: 2c5bedf9ad77945404bf359557d1f2c0

Skrevet

Det finnes flere barn som Christoffer. Noen av dem oppfatter du kanskje som drittungen i klassen som alltid heller ut skolemelka til barna dine, andre er så usynlige at du knapt legger merke til dem. De færreste av dem vil fortelle deg at de nok tenker at du skjønner det sjøl hva som skjer med dem. Så når vi raser over stefar, mor, bestemor og alle andre som burde skjønt hva som skjedde må vi også gå en runde med oss selv. Ville vi brydd oss nok til å legge merke til det dersom ingen fortalte oss det direkte?

Jeg tror vi må bry oss mer, ta oss tid til å se andre mennesker og ikke bare suse forbi dem, for det er mange barn som utsettes for vold og overgrep hver dag.

Anonym poster: 54b596476cc8bc14506fd256644d091e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...