Gå til innhold

For mye å ta opp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte istad en legetime over nett, der jeg skrev ned hva det gjaldt.

Det gjelder veldig mye, så lista ble lang.

 

-Prevensjon

-Celleprøve

-Smerter på vristen (noen her som vet hva det kan være ??)

-Henvisning til røntgen

-Blodprøver (eller hva annet de måtte ta for en vanlig helsesjekk)

-Dott i øret som har vært der i et år

-Kløe på bein

-Oppfølging av en betennelse

 

Som dere kanskje skjønner, går jeg ikke ofte til legen, he he. Men ser at timen er på 15 min... Får jeg gjort alt ? Eller kan det hende jeg må få ny time?

 

Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I noen tilfeller kan man be om en dobbelttime.

 

Anonym poster: 18849287f81133f827de8852134c49e2

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja...

Skrevet

Det var jo en god liste.

Du kan jo ta av deg alle klærne på venterommet, så slipper du å bruke tid på det hos legen.

Da får du nok en psyk vurdering også.

Skrevet

Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja...

 

Nei og nei.. Får ta det viktigste da! Kommer meg liksom aldri til legen, så tenkte det var greit å huske på ALT når jeg først fikk meg til å bestille..

 

Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja...

 

Nei og nei.. Får ta det viktigste da! Kommer meg liksom aldri til legen, så tenkte det var greit å huske på ALT når jeg først fikk meg til å bestille..

 

Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91

 

Ta med lista og bare spør da vet du. kan jo hende han har god tid. Men der jeg jobbet oppfordret vi til å bestille dobbelttime når man hadde mye å ta opp

Skrevet

Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja...

 

Nei og nei.. Får ta det viktigste da! Kommer meg liksom aldri til legen, så tenkte det var greit å huske på ALT når jeg først fikk meg til å bestille..

 

Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91

 

Ta med lista og bare spør da vet du. kan jo hende han har god tid. Men der jeg jobbet oppfordret vi til å bestille dobbelttime når man hadde mye å ta opp

 

oki, har jo allerede bestilt. :) Men ordner seg nok!

 

Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...