Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Bestilte istad en legetime over nett, der jeg skrev ned hva det gjaldt. Det gjelder veldig mye, så lista ble lang. -Prevensjon -Celleprøve -Smerter på vristen (noen her som vet hva det kan være ??) -Henvisning til røntgen -Blodprøver (eller hva annet de måtte ta for en vanlig helsesjekk) -Dott i øret som har vært der i et år -Kløe på bein -Oppfølging av en betennelse Som dere kanskje skjønner, går jeg ikke ofte til legen, he he. Men ser at timen er på 15 min... Får jeg gjort alt ? Eller kan det hende jeg må få ny time? Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 I noen tilfeller kan man be om en dobbelttime. Anonym poster: 18849287f81133f827de8852134c49e2
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja...
Gjest SHOC Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Det var jo en god liste. Du kan jo ta av deg alle klærne på venterommet, så slipper du å bruke tid på det hos legen. Da får du nok en psyk vurdering også.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja... Nei og nei.. Får ta det viktigste da! Kommer meg liksom aldri til legen, så tenkte det var greit å huske på ALT når jeg først fikk meg til å bestille.. Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja... Nei og nei.. Får ta det viktigste da! Kommer meg liksom aldri til legen, så tenkte det var greit å huske på ALT når jeg først fikk meg til å bestille.. Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91 Ta med lista og bare spør da vet du. kan jo hende han har god tid. Men der jeg jobbet oppfordret vi til å bestille dobbelttime når man hadde mye å ta opp
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Kan nok hende du får beskjed om å få ny time ja... Nei og nei.. Får ta det viktigste da! Kommer meg liksom aldri til legen, så tenkte det var greit å huske på ALT når jeg først fikk meg til å bestille.. Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91 Ta med lista og bare spør da vet du. kan jo hende han har god tid. Men der jeg jobbet oppfordret vi til å bestille dobbelttime når man hadde mye å ta opp oki, har jo allerede bestilt. Men ordner seg nok! Anonym poster: 37dc6d13c13531964d9a9219d1e99b91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå