Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Fikk influensa for en uke siden. Dro til legen, fordi jeg trodde jeg hadde fått lungebetennelse. Hadde kjempevondt i lungene, men han mente det var influensa. Det har vært et lite helvete, fordi jeg har har hatt så vanskelig for å trekke pusten ordentlig, og følt at jeg har pustet gjennom et sugerør. Jeg har hostet og hostet. Nå begynner jeg å føle meg bedre. MEN, jeg føler fortsatt at jeg er veldig tett i lungene, hoster mye mindre heldigvis. Noen av dere som har hatt samme opplevelse fra influensarunde i år? Lurer rett og slett på om jeg bør ringe legen å høre om jeg trenger astmamedisin. Anonym poster: 7727d5c9bc3f3e0525cc35a555786988
Gjest SHOC Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Influensa kan medføre komplikasjoner som event lunge bet. Gå innom og få tatt en CRP, den vil vise om det er bakterie el virus.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 HI her Jeg burde vel kanskje ha feber ennå om det skulle vært lungebetennelse nå? Eneste utenom tettheten er at jeg er svimmel, men det kommer vel kanskje av dårligere oksygenopptak? Anonym poster: 7727d5c9bc3f3e0525cc35a555786988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå