Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Noen hensyn å ta? Har akkurat fått min etterlengtede pakke fra Hong Kong med to pakker babyfoot-behandling. Jeg trener endel, er det noe jeg bør tenke på før jeg setter i gang behandlingen? Eller andre ting jeg bør vite? Anonym poster: 9dca09f3f626e9e6c093904ed9f2ba48
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 ? .....mener du at jeg ikke skal vise meg på treningen i dusjen med de flassende føttene mine, eller hva tenkte du på? Anonym poster: 9dca09f3f626e9e6c093904ed9f2ba48
Gjest SHOC Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Fått helt fra Hong Kong? De selger jo på Vita.
Catlady Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Fått helt fra Hong Kong? De selger jo på Vita. Og de fleste parfymerier
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Joda, men i Kina koster de bare en tier Anonym poster: 9dca09f3f626e9e6c093904ed9f2ba48
Elsker livet Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Sikkert minst halve prisen fra Hong Kong. Aldri kjøp på vita om en kan kjøpe fra Hong Kong
MammantilNurket Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Bare å stålsette seg! Om noen dager kommer du til å begynne å flasse på føttene så sett av tid til å skrape/file det bort og hold et stort håndkle under. Om du er vant til å trene eks. yoga, pilates eller dans barbent må du vær forberedt på at du kan bli en smule sårbent. Vær raus med fotkremen i alle fall Føttene mine ser nesten representative ut etter behandling - ganske fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå