Gå til innhold

Babyfootbehandling og trening


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen hensyn å ta?

 

Har akkurat fått min etterlengtede pakke fra Hong Kong med to pakker babyfoot-behandling. Jeg trener endel, er det noe jeg bør tenke på før jeg setter i gang behandlingen?

 

Eller andre ting jeg bør vite?

 

Anonym poster: 9dca09f3f626e9e6c093904ed9f2ba48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? .....mener du at jeg ikke skal vise meg på treningen i dusjen med de flassende føttene mine, eller hva tenkte du på?

 

Anonym poster: 9dca09f3f626e9e6c093904ed9f2ba48

Skrevet

Fått helt fra Hong Kong?

De selger jo på Vita.

 

Skrevet

Fått helt fra Hong Kong?

De selger jo på Vita.

Og de fleste parfymerier :)

Skrevet

Joda, men i Kina koster de bare en tier :)

 

Anonym poster: 9dca09f3f626e9e6c093904ed9f2ba48

Skrevet

Sikkert minst halve prisen fra Hong Kong. Aldri kjøp på vita om en kan kjøpe fra Hong Kong :)

Skrevet

Bare å stålsette seg! Om noen dager kommer du til å begynne å flasse på føttene så sett av tid til å skrape/file det bort og hold et stort håndkle under. Om du er vant til å trene eks. yoga, pilates eller dans barbent må du vær forberedt på at du kan bli en smule sårbent.

Vær raus med fotkremen i alle fall :) Føttene mine ser nesten representative ut etter behandling - ganske fornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...