Gå til innhold

Dere som har GET...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betaler dere i mnd for tv og Internett?

Vi har nettopp flyttet og fikk Mail fra Get idag, den avtalen de som bodde her før oss kommer til å koste nærmere 900kr i mnd?! Det er jo en helt syk sum.....

Målte internetthastigheten nå og den ble ca 10 Mb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler Ca det samme for kabeltv og Internett fra Get. Leier gjerne et par filmer i måneden så regninga kommer ikke under kr 1000,/

Anonym poster: 1031da2f0aba979c86dd78a16358ed96

Skrevet

Hmm....der vi flyttet fra hadde vi canaø digital og betalte 259 tror jeg i mnd for det samme.....

Det er jo veldig forskjell. Men det er de som har avtalen her, så vi kan jo ikke velge noe annet heller. Syns det er unødvendig å skulle måtte bruke så mye penger i mnd for å få lov å se på tv og være på nett

Skrevet

Vi har uheldigvis GET, og det er det eneste som er i nabolaget vårt. Vi har en regning på 800+ kr i mnd. Og ikke funker det som det skal heller. Ringer ofte inn og klager til Get fordi internettet slår seg av og på eller at kanalene ikke vil funke på tv'en. Håper på å få flytte snart, sånn at vi kan bytte leverandør!

Skrevet

Ca 550 uten internet (har telenor internet). Er super fornøyd med Get vi da,aldri hatt problemer,kan ta opp programmer og spole over reklame.De jeg kjenner med Get internet har ingen problemer.Har faktisk ikke hørt noe drit om de, Canal digital derimot.. forrige huseier jeg leide hos jobbet hos canal digital,men han nektet å ha det hjemme hos seg selv.Det sier litt..

Anonym poster: 0036f20ceffce0fa49ccbc1c7b642d63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...