Musemorbr / Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 For fem år siden møtte jeg på snodig vis en sjel jeg trodde kom til å virkelig ende på verst tenkelige måte. Ei lita jente med rusproblemer banket på og spurte om å få sitte og vente på at noen kom med nøklene hennes. Hun hadde vært på fest hos en av naboene mine og venninna hadde dratt med hennes ting i veska si. Snill som jeg er tok jeg henne inn. I noen uker kom hun av og til og hilste på. Et par ganger inviterte jeg henne på middag. Naturlig nok opphørte kontakten da hun begynte å ligge med eksen min. En søt og rar jente, med et hav av bagasje, bestialsk barndom og tvilsom fremtid. I ettertid har jeg tenkt mye på denne jenta, og lurt på hvilket liv hun kan ha. Så ser jeg en bekjent tagge kollegaer på facebook og takke dem for en herlig dag. Der er sannelig den jenta. I jobb! Og en god jobb?! Og hvem ville vel ikke snoket på profilen? Hun er rusfri, har kjøpt bolig, og har et barn. Hun har et godt liv. Hurra!!!! Verden ble brått litt mindre urettferdig. Nå har jeg en utrolig god følelse inni meg.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Så fint det er sånt som gir håp, og varmer sjelen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå