Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 At jentesædceller er store og trege, men lever lenge. Og at guttesædceller er små og raske, men dør raskt? Forrige sv.skap hadde jeg sex på eggløsningsdagen og fikk jente. Denne gangen her hadde jeg sex noen dager før eggløsning, men vet ikke hva jeg får. Har det stemt med dere?? Er det umulig at jeg får en gutt? Anonym poster: d96b7aa3a0157e4caa6ead7b053c94a3
*Miss Flua* Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Jeg hadde sex et par dager før el og fikk gutt
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Vi var veldig ivrige på å få til førstemann, så vi hadde vel sex opptil flere ganger om dagen uka rundt eggløsning og det ble en gutt. Nå hadde vi sex en dag eller to før eggløsning og hadde ikke sex igjen før noen dager etter, og nå blir det jenter (eneggede tvillinger). Så for vår del stemte det jo Anonym poster: 0b34bfc94275b051b833498ab8a0b484
Elsker livet Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Det stemmer det med at jentecellene lever lengre og svømmer senere. Guttecellene dør tidligere, men svømmer fortere. Akkurat som senere i livet i grunnen. Men det betyr ikke at man kan planlegge hvilket kjønn det blir ut fra eggløsning. Men det øker sjansen litt for det ene eller andre kjønnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå