Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeg klarer ikke velge mellom min samboer og min elsker. Begge vet hvordan ståa er og har vært veldig forståelsesfulle og gitt meg tid, men nå begynner det å brenne under føttene mine. De vil ha svar, og jeg aner ikke. Kan ikke se for meg livet uten en av de, samtidig som jeg skjønner at jeg ikke kan få pose og sekk. Er virkelig helt fortvilet. Noen som har vært i samme suppa?? Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9
Bustetroll Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Du må ha 2 tolmodige menn.... Hadde aldri klart å ha en kjæreste jeg visste hadde følelser for en annen.. Men håper du finner ut av det da. Og enig med hovden. Velg den du har barn med, hvis det snakk om 50/50
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Ja mannen har jeg to nydelige barn med, og det veier tungt på avgjørelsen. Men på den andre siden så er mannen min mye eldre enn meg, mens elskeren er jevngammel. Dette er noe jeg tenker på, når jeg tenker på framtiden. Og elskeren min kan gi meg økonomisk trygghet resten av livet, mens min mann sliter med spillegjeld og spillegalskap. Men begge er snille gode menn, som jeg elsker. Vil så gjerne ha de begge to. Og ja, jeg ser hvor galt det høres ut.. Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9
Berta_78 Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Velg barnas far eller dump begge to. Jeg tenker egentlig at du ikke elsker noen av dem "nok" siden du klarer å ha den andre også.
Mamma4livet Skrevet 12. februar 2013 #6 Skrevet 12. februar 2013 Mitt råd er å kutte ut elskeren din for noen måneder. Fokuser da kun på din mann og ditt forhold til han. Ta tak i de utfordringene som han har med spillegjeld og spillegalskap. Så lenge du holder på med to samtidig så klarer du nok ikke å fokusere på å leve med en mann. Jeg mener at penger ikke bør styre ditt valg. Dersom faren til dine barn er en bra mann så synes jeg det er tungtvektende. Lykke til.
Gjest Hyacinth Bouquet Skrevet 12. februar 2013 #7 Skrevet 12. februar 2013 Dette høres ikke ut som kjærlighet...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #8 Skrevet 12. februar 2013 Tror heller ikke du elsker noen av dem, dessverre. Trist hele historien. Anonym poster: 1e8bf5ed6b49f7ba419e6b70b960dd72
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #9 Skrevet 12. februar 2013 hvis du elsker mannen din hadde du vel aldri tatt en elsker, og hvis du elsker elskeren din ville du forlatt mannen, så enig med Hyacinth Bouquet om at dette ikke høres ut som kjærlighet... Av og til er fornuften det rette å følge, og i dette tilfelle bør du velge mannen din. du ødelegger tross alt både hans og barnas liv om du forlater dem. Anonym poster: ad360ae17f63377c5d392d2674973613
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #10 Skrevet 12. februar 2013 Jo, jeg elsker dem begge. Helt garantert. Er jo derfor det er så vanskelig Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #11 Skrevet 12. februar 2013 hvis du elsker mannen din hadde du vel aldri tatt en elsker, og hvis du elsker elskeren din ville du forlatt mannen, så enig med Hyacinth Bouquet om at dette ikke høres ut som kjærlighet... Av og til er fornuften det rette å følge, og i dette tilfelle bør du velge mannen din. du ødelegger tross alt både hans og barnas liv om du forlater dem. Anonym poster: ad360ae17f63377c5d392d2674973613 Aldri nevnt at jeg skal forlate ungene. Jeg hadde blitt boende i huset med dem. Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9
Magetaska Skrevet 12. februar 2013 #12 Skrevet 12. februar 2013 Om du tenker deg grundige om, er det ikke en som betyr litt mer en den andre?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #13 Skrevet 12. februar 2013 Om du tenker deg grundige om, er det ikke en som betyr litt mer en den andre? Nei, det er jo derfor jeg syns det er vanskelig Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9
Magetaska Skrevet 12. februar 2013 #14 Skrevet 12. februar 2013 Om du tenker deg grundige om, er det ikke en som betyr litt mer en den andre? Nei, det er jo derfor jeg syns det er vanskelig Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9 Dump begge og finn en ny
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2013 #15 Skrevet 13. februar 2013 Om du tenker deg grundige om, er det ikke en som betyr litt mer en den andre? Nei, det er jo derfor jeg syns det er vanskelig Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9 Dump begge og finn en ny Flytter heller til nevada å gifter meg med begge Anonym poster: 28dc4cf6c061427c216a3c67b92ac5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå