Gå til innhold

Flere som gleder seg til Tangeruddampen på torsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha. Høres jo patetisk ut at jeg gleder meg til et tv program også på selveste valentines! Men jeg elsker tangerudgjengen, de er så vanvittig herlige. Og Jarle virker bare gjennomført god! Litt småbetatt er jeg og ;)

Anonym poster: 049c243c09edb04a8f51cc6eb5831839

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja de er jo bare kjempe herlige da.

Skrevet

Nei, lei hele konseptet.

Skrevet

Hadde tenkt å se det jeg og - hvis jeg kommer på det :-) Glemmer ofte tv-programmer. Hvis jeg ikke tilfeldigvis sitter og zapper innom......

Skrevet

Hadde tenkt å se det jeg og - hvis jeg kommer på det :-) Glemmer ofte tv-programmer. Hvis jeg ikke tilfeldigvis sitter og zapper innom......

TvNorge torsdag 20.30 TvNorge torsdag 20.30 TvNorge torsdag 20.30...huskhusk!:)

Anonym poster: 049c243c09edb04a8f51cc6eb5831839

Skrevet

Nei, lei hele konseptet.

Hvordan kan du være lei noe som aldri har vært vist?

Jeg gleder meg kjempemasse og synes Jarle virker som en fantastisk fin fyr.

Har selv en liten gutt på 5 år med Downs som jeg ser for meg kan bli en sånn Bjørn Terje type. Veldig driftig og glad i mat;) Det skal bli spennede å følge gjengen fra Tangerudbakken i en annen setting og;-)

Skrevet

Nei, lei hele konseptet.

Har selv en liten gutt på 5 år med Downs som jeg ser for meg kan bli en sånn Bjørn Terje type. Veldig driftig og glad i mat;) Det skal bli spennede å følge gjengen fra Tangerudbakken i en annen setting og;-)

Tangerud konseptet har jo gått noen år nå. Er lei det, så kommer ikke til å se på denne versjonen av konseptet.

Skrevet

Nei, lei hele konseptet.

Tangerud konseptet har jo gått noen år nå. Er lei det, så kommer ikke til å se på denne versjonen av konseptet.

Neivel;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...