Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Jeg fikk 2 kortison innjeksjoner i nakken igår .Idag har jeg det nesten verre en før innjeksjonene .Noen som vet hvor lenge det pleier å ta før man får effekt .Nå er det bare pyton og så lite verdt det Anonym poster: 488061c27c05843a9302c78ab7f4a179
mamma_til_gutt Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 hmm.. For meg har det vært forj.... samme dag som jeg har tatt injeksjon, og deretter blitt bedre og bedre. Har fått to ganger i rygg og en gang i tommelen. Tommelen er symptomfri fremdeles, 15 år etter injeksjon og jeg hadde hatt senebetennelse i den sammenhengende i to år.. Fantastisk! Vil tro det blir bedre for deg snart! Men er du ikke vesentlig bedre i morgen hadde jeg kontaktet legen igjen tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Dæsken, er glad jeg protesterte i dag. Legen ville sette kortison i hofta mi, har bursitt. Og det på første konsultasjon. Jeg er meget skeptisk til kortison da;) Anonym poster: 89ab4e883462aa99a65ab7b3cb59cbf0
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #4 Skrevet 12. februar 2013 Jeg er ikke skeptisk til kortison innjeksjoner sånn sett fordi jeg har hørt så mange som hatt veldig god og langvarig effekt av det. Nå har jeg dessuten slitt med nakken så lenge at det vil være en befrielse å få lov å være smertefri en stund. Revmatologen sa at det kunne bli vondt noen dager, jeg var bare ikke forberedt på at det skulle være så vondt, og lurer jo på da om det fortsatt er normalt. Anonym poster: 488061c27c05843a9302c78ab7f4a179
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Hei. Har fått kortison i nesten alle ledd i kroppen, og det tar nok noen døgn før du vil kjenne den helt store bedringen. Jeg har opplevd at slike injeksjoner har hatt supergod effekt, f eks har jeg fått kortison i knær og albuer og disse injeksjonene har vart i 10-11 år. Andre injeksjoner, i fingre osv har noen ganger ikke funket i det hele tatt, eller effekten har vært veldig kortvarig... Stor variasjon etter hvem som setter injeksjonen, hvor flinke de er - om de treffer akkurat der problemet ligger, hvor stor betennelsesreaksjon det er i leddet i utgangspunktet osv. Har aldri fått kortison i nakken, så har ingen erfaring med hvor lang tid det kan ta før du får effekt der. Anonym poster: 4cc8fcaed57e082f489e10fc7ffbb714
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå