Jettanicole Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Må bare syte litt om mannfolket mitt til en eller annen. Han er så sinnsykt dårlig til å hjelpe til hjemme, ta ansvar og er veldig glad i sofaen, tven og pcen. I går ble jeg så sinnsykt irritert på han at jeg måtte bare gå å legge meg. Han hadde fri fra jobben i hele går hvor han da har hatt nok av tid til å slappe av litt etter helga. Så henta han dattera vår i barnehage og meg på jobben. Jeg er gravid i uke 26 og er ganske sliten for tida, så gleda meg til å bare sitte på å slappe av i bilen og når jeg kom hjem, men neida. Jeg måtte kjøre bilen for han var så sliten , jeg måtte ta med meg dattera inn på senteret for å handle mat og diverse mens han satt i bilen og sov. Da vi kom hjem la han seg rett på sofaen og satte på pcen og tven, mens jeg var skrubbsulten og fikk hjelp av dattera mi til å lage mat, dekke på og tenne opp i ovnen noe han ikke klarer. Etter middagen så måtte jeg fikse og ordne ferdig karneval kostymet til barnehagen også ordne og legge dattera for senga. Da jeg kom opp igjen var jeg så forbanna sliten og la meg ned for å slappe av litt. Da begynner han å hinte til og trudde han kom til å få seg noe. Jeg bare kikka surt bort på han og rydda litt opp etter maten, tok meg en dusj og la meg. Og da blir han sur og sier jeg er dårlig kjæreste noen ganger bare pga han ikke fikk seg noe. DUMME MANNFOLK! Sorry at det her ble litt langt, men å så godt å få det ut.
Kirsebær83 Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Har du sagt til han hvor skuffet du ble for at han ikke hjalp til? har samboeren min fri pleier jeg å spørre han dagen før om han kan gjøre et par ting på fridagen...
Jettanicole Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2013 Trur jeg klarte å vise det ganske tydelig ja. Men er vell sånn å være sammen med en latsabb.
Underveis --> Skrevet 12. februar 2013 #5 Skrevet 12. februar 2013 Du skal ikke "vise" det. Du skal si det høyt (og høflig). Ikke regn med at han lærte noe. Det han husker er nok bare at han ikke fikk seg noe. Resten ordnet seg jo mirakuløst av seg selv!
Kirsebær83 Skrevet 13. februar 2013 #6 Skrevet 13. februar 2013 Kanskje fordeling av oppgaver kan hjelpe? eller rett og slett ta dette opp som et tema en kveld dere prater sammen der du legger frem dine tanker på en saklig måte og at dere kan kpmme med hverandres synspunkt på hva man burde forvente av hverandre i hverdagen. dere venter et barn til og det vil jo ikke akkurat bli mindre travelt med tiden. trist og kjedelig hvis sånne ting skal ødelegge for forholdet
Foccacia Skrevet 13. februar 2013 #7 Skrevet 13. februar 2013 Selvom det er merkelig så skjønner ikke alltid menn ting uten at man sier det rett ut. Har erfart her hjemme at det hjelper mye Men forstår din frustrasjon, sender en klem til deg
Mai89 Skrevet 13. februar 2013 #8 Skrevet 13. februar 2013 Off, eg kjenne meg igjen i møkje her veit ikkje om du har lest bloggen t pappahjerte, men han hadde eit fint innlegg om akkurat ditta! Suns du bør lesa da http://pappahjerte.no/to-sider-av-samme-sak/
Jettanicole Skrevet 13. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2013 Off, eg kjenne meg igjen i møkje her veit ikkje om du har lest bloggen t pappahjerte, men han hadde eit fint innlegg om akkurat ditta! Suns du bør lesa da http://pappahjerte.n...r-av-samme-sak/ Takk:) Det var utrolig fint. Er sant at alle ting har to sider, men sånn er det bare noen ganger.
Foccacia Skrevet 13. februar 2013 #10 Skrevet 13. februar 2013 Den var veldig fin, smiler for den var så treffende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå