Gå til innhold

Symptomer i første trimester.


Kokosbolla:)

Anbefalte innlegg

Hei,hvordan er formen deres om dagen? Jeg blir tidlig trøtt på kvelden,er litt kvalm om morgenen og kvelden spesielt hvis jeg er sulten.Har litt hodepine som kommer og går og små verk i magen til og fra(mens lignende smerter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det mens-smerter (håper ikke det går galt) , litt kribling i puppene av og til og sovner på sofaen hver kveld klokken 20, men ellers ingenting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt så det står etter. Litt kvalm, men det gir seg rundt 1-2 tida. Har også "mens-smerter" og vondt i puppene, men det går litt til og fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stikninger i brystet titt og ofte, mensensmerter, oppblåst og veldig trøtt, sover 1 time hver ettermiddag etter skole/jobb.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menssmerter, veeeldig oppblåst, småtrøtt, oppe å tisser om natta, tørst som bare fy, superømme pupper og litt småkvalm, spyr av kokt egg (fysjfysj)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg mister veldig lite hår for tiden. Har langt, tykt hår, og røyter vanligvis som en katt ;D Det var slik jeg mistenkte at jeg var gravid. Hadde vasket håret, og det kom ikke noen løse hår.

Ellers er jeg småkvalm, har ømme pupper, litt mensliknende smerter i perioder og litt for god luktesans ;D Er også så oppblåst på ettermiddagen at jeg ser skikkelig gravid ut..he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mister lite hår ja.... Der sier du noe. Det gjør jommen jeg også men visste ikke at det kunne være pga graviditet ?? Eller har jeg større og itt ømme pupper med brystvorter som til tider er såre.... Litt treg mage, ikke kvalm men kan brekke meg innimellom , men nå er det mange dager siden det skjedde... Så er jeg litt trøtte enn ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har kvalmen meldt seg. Uff, har vært sånn i 3 uker nå. Men enten så blir det litt bedre nå ellers så er jeg bare blitt så vant til det at jeg ikke merker det like godt :P

 

Jeg har store ømme pupper, og jeg tror faktisk det kommer melk ut. Har små størknende hvite prikker på brystvorten, og i går så jeg en bitteliten hvit dråpe der. Jaja, det var tidlig tenkte jeg.

 

Jeg var på UL i uke 5, fikk bekreftet svangerskapet der, ellers så skal jeg i uke 9 og 12 også. (dette er hos fastlegen, og er standard kontroll for alle gravide hos ham).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...