Gå til innhold

Når fikk dere innvilget planlagt KS?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 32 uker i dag, og ikke fått avklaring enda. Skal på sykehuset igjen senere i uken. Jeg begynner rett og slett og bli skikkelig forbannet! Har alt vært 2 runder på sykehuset, og de vet hvor ille jeg synes dette er. Si gjerne også hvilket sykehus du føder/fødte ved.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok det opp med fastlegen i uke 9,han skrev da på helsekortet at jeg ønsker Sectio.

Tok det opp igjen med gyn på sykehuset i uke 15.Fikk innvilget etter ny samtale i uke 28.Dette er Ullevål sykehus.

Skrevet (endret)

Regner med det har litt med for hvilken grunn man skal ha ks. Jeg hadde stor baby i seteleie sist, og valgte da planlagt ks. Fant ikke ut at hun satt i sete før 12 dager før termin, og derfra gikk det ganske fort, for keisersnittet ble gjort 5 dager før termin, så altså 7 dager fra vi fikk vite om seteleiet til hun ble tatt ut.

Fødte hos Molde sykehus, og var veldig fornøyd med hele opplegget. :-)

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Skrevet

Takk for svar. Er pga forferdelig traumatisk fødsel forrige gang som endte med hasteks og en haug med komplikasjoner. Synes bare det er dårlig å la meg vente og vente, når de vet hvordan jeg har det vedr. dette. Men men, ut må han i hvert fall!

Skrevet

Samme grunn som meg Vippespirr.. Helt forferdelig fødsel forrige gang som etter 40 timer endte i akutt ks. Har tenkt på dette hver dag i 4 år og 8 mnd,fortsatt ikke kommet over det.. Nei stå på ditt og forlang en samtale med gyno/fødselslege.Vær forberedt på å måtte argumentere litt og vis at det er en gjennomtenkt beslutning fra din side. Her ligger gutten heldigvis i seteleie i tillegg,det passer meg bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...