Gå til innhold

Innstilt som nummer 1til jobb


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk beskjed forrige mandag at jeg var innstilt som nummer 1 til en jobb jeg har veldig lyst på. I e-posten står det at jeg vil bli kontaktet(ringt) en av dagene, men jeg har ennå ikke hørt noe....Hvor lang tid kan jeg forvente at det tar før jeg hører noe fra dem? Kjenner jeg begynner å bli litt utålmodig:-p

 

Anonym poster: 78e6c4e1aee76eca97fa6091ce41ab11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha ringt :) Lykke til!

 

Anonym poster: ab7c57efcf2f12988932da1d04806f5a

Skrevet

Hvis det har gått en uke ville jeg uansett ringt!

Skrevet

Takk for svar:-) Er litt redd for å virke desperat hvis jeg ringer, ettersom vi ikke har forhandlet lønn enda. Vil være litt kostbar samtidig som jeg viser at jeg er interessert;)

 

Anonym poster: 78e6c4e1aee76eca97fa6091ce41ab11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...