Gå til innhold

Jeg har utrolig elektrisk hår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til en god sjampo eller balsam?

Jeg har flass/tørr hodebunn og bruker derfor Head and shoulders. Denne føler jeg at jeg "må" bruke, ellers blir hodebunnen helt fæl. I tillegg bruker jeg Define balsam, tror den heter shine and repair eller noe sånt.

Hva kan jeg gjøre? Kan det være noe i kosten som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskej du skal ta av deg fleecejakka..? ;)

Ellers vet jeg ikke hva du kan gjøre..

Oljebehandling, kanskje..?

Anonym poster: 9fc006f637707645cc13fd5979732a85

Skrevet

Jeg å!! Har aldri hatt så ille hår som denne vinteren her. Det knitrer når jeg grer håret mitt :o Ikke bruker jeg mye flees heller.

Min løsning har vært å ha skum i håret etter at jeg har dusja. Hjelper samme dag i hvertfall :P Mye strikk i håret for tida :P

Skrevet

Jeg bruker define argan oil shampoo og balsam. Synes dette gjør undererker, men bruker i tillegg argan oil i håret når det har tørket. Bruker da 2 pump av loreal sin til mitt lange hår.

Håret mitt pleide å være brusete og elektrisk (sau sa du?) , men nå er det glatt og glansfult :-)

Gjest sug lut
Skrevet

Bruk Orofluido ("flytende gull") olje - den gjør ikke håret fett eller tungt, men holder det samlet og blankt og lekkert. Dessuten lukter den utrolig godt. Fås kjøpt hos frisør.

Skrevet

Vet du, jeg tror nesten ikke jeg har hatt elektrisk hår i vinter. Jeg tror det må være fordi jeg har begynt å bruke tøymykner - ikke i håret, altså :-), men i klesvaska. Da blir ikke klærne elektriske, og så får ikke håret noe å 'gnisse' mot.

Synes også det er bedre å bruke gode frisørshampoer enn de jeg får kjøpt i matbutikken. De koster mer, men du kan bruke mindre om gangen, så de er veldig drøye. Jeg har også tørr og irritert hodebunn, men synes det hjelper veldig med en fuktighetsgivende gele fra Aco, som jeg får på apoteket - lita hvit flaske med rød kork. Kanskje noe av dette kan hjelpe deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...