Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #1 Skrevet 12. februar 2013 Noen som har studert noe av dette her, og som vil fortelle hva de jobber med og hva slags lønn de har? Jeg trenger litt inspirasjon Anonym poster: 441206509e2befa708c26794b43cb368
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #2 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har en bachelor i økonomi og administrasjon, med fordypning i adm. og ledelse. Jobber som økonom i staten (førstekonsulent er offisielt tittelen). Budsjett, administrere regninger, prosjektøkonomi, litt regnskap, litt innkjøp og litt vanlige kontoroppgaver (telefon, arkiv, post, osv). Tjener ca 400 000 med 4 års ansiennitet, alt for lite! Men det er jo en veldig bred utdannelse, som kan brukes til nesten hva som helst innen kontor o.l. Anonym poster: dd36123b853ecc49ff1bff5b4cd89b2e
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2013 #3 Skrevet 12. februar 2013 Jeg har bachelor i økonomi og ledelse (3 av årene på Siv.øk). Jobber som seniorrådgiver i et privat selskap. Jobber med finans mot bedrifter. Tjener 550.000, 3 års ansiennitet. Godt mulig å tjene mer, men jeg jobber mindre/normalt for å prioritere barna. Anonym poster: e097c561efd39a1ff8947669aff4c5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå