Gå til innhold

37,7 nå på morran er det feber? FORT

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Anonym poster: b4c03aea1eee7c17f7975c2171a4bc40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke, men min erfaring er at det blir utover dagen. Er du i tvil om du burde sende barnet i barnehage eller skole, så lar du være!

Skrevet

ja

Anonym poster: cf83d20ca14d98a785f3cc99acdef041

Skrevet

Vår barnehage har grense på 38, alt under er ikke feber. Men barna er veldig forskjellige, så det kommer an på hva han/hun pleier å ha inutgangspunktet. Allmenntilstanden en viktigere enn temperaturen.

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Hvis noen av mine barn våkner med en temperatur på 37,7, så er det et tegn på at den øker utover dagen. Så jeg ville holdt barnet hjemme da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det hadde det vært på mine barn ja

Skrevet

Tja, det er vel i utgangspunktet ikke det, men jeg tenker at jeg ikke ville målt temperaturen helt uten grunn.

Enten er det fordi barnet har vært sykt og er på vei til å bli friskt igjen, eller fordi barnet kjennes mye varmere ut enn vanlig, eller det virker sykt på andre måter.

I alle disse tilfellene ville jeg holdt barnet hjemme for sikkerhets skyld.

Anonym poster: 5587ba872fd5e12f62214d21a8f5a1da

Skrevet

Tempen er som regel på 36,5 på morningen, men 37,7 nå.

Ikke vært syk i det siste, blir sikket syk nå da? Luktet litt "sykdom" av barnet hvis dere skjønner hva jeg mener.

Får holde oss hjemme i dag da..

Skrevet

Det er mild forhøyet temperatur, ikke feber. Men som andre sier er det veldig sansynlig at det blir feber senere.

Skrevet

Tempen er som regel på 36,5 på morningen, men 37,7 nå.

Ikke vært syk i det siste, blir sikket syk nå da? Luktet litt "sykdom" av barnet hvis dere skjønner hva jeg mener.

Får holde oss hjemme i dag da..

Min gutt har "feber" når han har over 37,5 om morgenen. Da er det bare et tidsspørsmål om når den bikker 38. Har normaltemp på 36-36,5 om morgenen.

Anonym poster: 2ebbae9bff1894c7f6a3896974a6e838

Skrevet

Om jeg måler temp på mine rett fra dyna så har de ofte 37.7

De ligger på 37,5 i normaltemp og kan godt øke til 38,5 pga varme klær,løpt en tur, nettopp våkna ol.

Veldig forskjell fra barn til barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...